מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

יום המאה | אדרנלין כושר קרבי

יום המא”ה | אדרנלין כושר קרבי

1.יום המאה הוא יום מיון, איתור והתאמה למשלביות בלבד אשר מי שתעבור אותו תשובץ לפי צורכי מערכת בלבד
2.יום המאה מגיע לאחר הצו הראשון ובהתבסס עליו, אך זהו אינו פקטור בציונים אותם תקבלו מהיום עצמו, הציונים נעים בן 1-5 כאשר הסיפרה חמש הנה הציון הגבוה יותר
3.שימו לב כי מרגע זה ואילך, יפתח לכם ראיון אישי כחלק משלבי האיתור בצו הראשון, ראיון אותו תעברו למול מאבחנת פסיכוטכנית אשר תשאל אתכן שאלות שנחשוף בפני חניכות G-force בלבד, שאלות אשר יקבעו את הציון שלכן והמיונים אליהם תוזמנו.


דגשים ליום המא”ה:

התנהלות– יום המאה הינו יום אשר מגיע לבדוק את ההנהלות החברתית שלכן- לכן בכל תרגיל בו תתבקשו לפקד על צוות, יש לקחת את ההובלה בצורה רגועה וקרת רוח, ללא השתקה או הבעת רגש כלשהו לפי סטטוס המצב בפועל, כמו כן יש מספר דגשים אשר יעניקו לכן את ההובלה והדירוג הגבוה ביותר, דגשים עליהם תקראו בהמשך

יכולת הדרכה והסברה– בנות שימו לב כי לכל אחת ינתן הזמן שלה להדריך את הבנות או להעביר להן נושא להרצאה לכן, באם לא התנסיתן בהדרכה ו\או דיבור מול קהל לפני, אנו ממליצים לעשות את ומספר פעמים על מנת להגיע לידי ניתוח של נקודות לשיפור ושימור.

דגש: בנוסף, במהלך הדרכה של מלשבית אחרת, יש לקחת חלק והשתתפות מלאה,  אתן אולי מנותחות באופן אישי בלבד אך בעזרת השתלבות למול מלשביות אחרות.

הפסקות: שימו לב כי גם בהפסקות הם ינתחו אתכן וברמה הפרטנית ביותר, הם ינתחו את היכולות החברתיות שלכן, לכן הימנעו מהתבודדות למול מסך הפלא, והחלו להכיר את הבנות האחרות שפועלות יחד איתכן בקבוצה

שעת הגעה– זמני ההמתנה הינם ארוכים מהרגיל היות ואתן מתמודדות מול מלשביות אשר יגיעו מכל הארץ, לכן תקדימו על מנת להימנע מאותה המתנה ובכך תשמרו על רעננות למשך שאר היום.

כאשר תגיעו ישבצו אתכן לקבוצה מסויימת שאיתה תעברו את רוב היום (בחלק מהתחנות צוות המאבחנים ישנו את הרכב הקבוצה בעזרת שילוב משתתפות מקבוצה אחרת- חשוב שתדעו להסתדר בכל קבוצה).


יום המא”ה – תכנים

במהלך היום תעברו שבע תחנות בהן יינתן לכן ניקוד על ידי חלק מאנשי הסגל של המקום.

שימו לב, סדר התחנות אינו קבוע ומשתנה בין הקבוצות :

תחנות יום המא”ה

יום המא”ה | משימה ראשונה – הדרכה אישית – הדרכה אחת מתוך שתי הדרכות שתדרשו לבצע

חוויות משתתפת: כל אחת קיבלה  דף ריק, עט, ועוד דף עם רשימת נושאים בסיסיים (בעיקר תחביבים)
מאבחנים: שימו לב, יש לפניכם דך עם רשימת נושאים אותם תצטרכו להעביר לקבוצת הבנות שאיתכן, נושא שאינו מופיע ברשימה שנתנו לכן, חייב לקבל אישור מאיתנו, לכן באם יש מישהי שמבקשת לדבר על נושא ספציפי הקשור אליה, עליה לגשת אלינו לפני, חשוב לציין כי לא ניתן אישור לכל הנושאים.
משתתפת: ניגשתי וקיבלתי את האישור לדבר על כושר קרבי וגיוס לוחמה לנשים- את ההדרכה ביצעתי לפי אותם הדגשים אותם תירגלנו באימונים ובכך זכיתי שוב לניקוד הגבוה ביותר, ארבע דגשים אשר הפכו את ההרצאה לפשוטה וסוחפת.

דגשי המשימה הראשונה:

יקציבו לכן ….דקות לבניית הדרכה שכוללת:
-זמן של הסבר על הנושא
-זמן הפעלה לקבוצה
(הזמנים יאמרו לכן לפני תחילת העבודה על ההדרכה).

כמו כן, במהלך העברת ההדרכה, אחד המאבחנים שבחדר יעדכן אותך במצב הזמנים וזו כדי ליידע מצד אחד, ומנגד ליצור אוירת לחץ.

חשוב לציין:

  • למי שקשה לאלתר או שעתיד ליפול תחת הלחץ, אנו ממליצים להכין מראש מערך קצר של ההדרכה.
  • לא יאפשרו לכן להוציא את הדף שהכנתן לצורך אותה המשימה, לכן אין צורך להשקיע בו יותר מכתיבת נקודות ונושאים למטרת המשימה.

יום המא”ה | משימה שניה – הדרכת תוכן 

הבנתן נכון , זוהי ההדרכה השניה מבן השתיים, הדרכה תבניתית וסגורה מקודמתה.

חוויות משתתפת : המדריכים חילקו לנו דפים (דף וחצי ליתר דיוק) בנושאים שונים ופקדו עלינו את המשימה הבאה .
מאבחנים: שימו לב , יש לכן … זמן, לסכם את העמודים שחילקנו לכם ולהעביר הרצאה ממוקדת אשר תבדוק את…( מידע אשר נחשוף בפני חניכות G-force בלבד), במהלך העברת הנושא אנו נקריא לכן את הזמן שנותר על מנת שתדעו לעמוד בהרצאה אותה בניתן.

דגש: זמן ההכנה להדרכה מצריך ריכוז ויעילות, עלך לבצע הפרדה זריזה בין העיקר לתפל. כתבי לעצמך את הדברים החשובים בנוקדות שתדעי להרחיב עליהן ולפי הסדר- אל תבזבזי יותר מידי זמן על כתיבה, הזמן עובר מהר ואת צריכה לעבור על כל הטקסט אחרת הם (המדריכים) יציינו שהחומר לא עבר במלואו.

יום המא”ה | משימה שלישית- בניית הדגם

חוויות משתתפת: הם הושיבו אותנו למול דגם קטן המונח על שולחן שהיה מכוסה בבד שלא איפשר לראות את צורתו.
(הדגם מורכב ממספר ברגים המחוברים לשני גלגלי שיניים שכשמסובבים את הידית של אחד מגלגלי השניים הדגם כולו מסתובב/
מאבחנים: בפקודת המאבחנים אתן תחשפו את הדגם וינתנו לכן בדיוק 30 שניות לבחון אותו כי מיד לאחר מכן ינתנו לכן עשר דקות לפרק אותו על מנת שתוכלו להרכיב אותו שוב לפי זמנים שהמאבחנים יתנו לכן, כמו כן לפי תחילת ההרכבה יגיע אחד המאבחנים ויערבב לכן את החלקים לכן אין טעם לפרק את הדגם בצורה מסודרת .

דגש: מעבר למוטוריקה עדינה, יכולות זיכרון וקור רוח, הם מחפשים לראות מי נחושה וממוקדת מטרה, הם מחפשים לראות מי עסוקה אך ורק במשימה ולא פוזלת לצדדים, על הכל מסתכלים והכל נכתב לכן גם באם אינך זוכרת – אל תרימי את הראש כדי להסתכל על משתתפות אחרות משום שתקבלי נקודה רעה לזכותך.

יום המא”ה | משימה רביעית – מבחני מחשב

חוויות משתתפת: יתנו לך שעתיים של מבחנים מול מחשב (לפעמים יש הפסקה פעם בשעה עגולה לצורך התרעננות).

דגש: המבחנים שונים לגמרי ממבחני הדפ״ר, אין צורך להתכונן אילהן משום שמדובר בקשר לוגי פשוט ולא מעבר. אלו מבחנים שבודקים הבנה של גרפים, קריאה, הבנה מהירה והתנהלות למול לחץ זמן.

חשוב לציין- המבחנים דורשים ריכוז מלא, נצלו את זמן ההפסקה להתרעננות מלאה משום שלאחר ההפסקה הרמה תעלה ולבסוף תתמודדי למול מבחן על ” תוכנת מחשב” ( הסבר מלא יקבלו חניכות G-FORCE  בלבד

יום המא”ה | משימה חמישית – חדר בריחה

חוויות משתתפת: אתן תכנסו לחדר בריחה מאולתר שהמטרה בו היא לסדוק שוב עבודת צוות והפעם את הזכות לנהל יתנו רק לשתיים מכן, קחו בחשבון שמדובר בתרגיל פיזי בסיסי בו תצטרכו למלא שקי חול ולבצע זחילה על מזרנים.

יום המא”ה | משימה שישית התנהלות למול סיטואציה

חוויות משתתפת: בתחנה זו את נמצאת מול מאבחן אשר יתן לך  סיטואציה רשומה על דף. את תתבקשי לקרוא להבין ולאשר למאבחן להתחיל את המשימה.
מאבחן: אני אגלם את הצד השני בסיטואציה ועליך לשכנע אותי למה דווקא הדרך שלך היא הנכונה ולא שלי, יש לך לכך …דקות, זוז!

דגש: אומנם חשוב להראות אדיבות והתחשבות, אך זוהי משימה שבאה לבדוק עצבים מברזל והתנהלות למול סיטואציה בעיתית , לכן דרושה אסרטיבית,, כריזמה ומציאת פתרון סופי.

לדוג: את מורה בטיול שנתי ואחד התלמידים רב עם חבר ורצה לחזור לביתו, ההנהלה לא מאשרת ולכן את צריכה להודיע לו על כך ולהרגיעו בידיעה שהוא יתנגד לכך בתוקף , בסיטואציה כזאת את תיהי המורה והמאבחן יהיה הילד).

דגש: את מקבלת שתי סיטואציות כל סיטואציה עם מאבחן/ת אחר.

יום המא”ה | משימה שביעית – דיון קבוצתי פתרון

חוויות משתתפת – אתן תקבלו נושא עליו תצטרכו לדון, דיון שבסופו דרשו לתת תשובה למאחבנים באיזו דרך בחררתן ללכת , הם בוחנים אתכן ברמה הקבוצתית והבן אישית כאחד. אתן תטרכו להביע דעה ולשכנע את שאר הבנות ללא שימוש בכוחניות וביכולות שכנוע גבוהות שהרי אתן מתמודדות בפני עוד משתתפות שמבקשות לקחת את ההובלה.

לכל היום הזה יש דגשים ברורים וחניכות G-FORCE  שכבר עברו ימים כאלו וסיימו עם הציונים הגבוהים ביותר ממשיכות להיבחן ולהעפיל במיונים הבאים שלהן, אתם מבקשת להגיע ולשרת בתפקיד משמעותי, את מבקשת לשרת מעבר ולהוכיח מהחומר ממנו קורצת, את מבקשת את G-FORCE קבוצת הכושר הקרבי לבנות בלבד, הקבוצה הממוקדת והיחידה אשר תוביל אותך אל היעד!

מאמרים נוספים

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פתח צ׳אט
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן