מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

גיבוש אדרנלין אוקטובר 2024

גיבוש אדרנלין אוקטובר 2024: פרטים מלאים על תוכן הקצה המוביל בענף הכושר הקרבי האחראי על מעבר בהצלחה של אלפי חניכים את הגיבושים הצהליים

במאמר שלפניכם תמצאו 

א. דברי ל' מגבש בדימוס
ב.פרטים על הגיבוש
ג. טופס הרשמה

עוד על קורס ההכשרה שתעברו על מנת להתקבל לסיירות העלית או היחידות המיוחדות של צהל לחצו : כושר קרבי 

גיבוש אדרנלין אוקטובר 2024

התוכן המוביל והבלעדי בישראל להכנת מלש"בים בדקה ה-90 לגיבושים האחודים, טייס חובלים צוללות וגיבושי יחטיות יוצא לדרך, ולכם יש הזדמנות פז לקחת בו חלק כמי ממשתתפיו.

ל' לוחם חטיבת העוז במיל', מגבש בדימוס : מדובר בדמה גיבוש ברמה הגבוה ביותר שמאפשר לנו לנתח אתכם עד לפרטים הקטנים ביותר, כאשר מיד בסיומו ולצד איסוף נתונים אישיים על כל משתתף תצאו להליך הכשרה ייעודי שמביא אתכם לשלם שביקשתם ואיתו אחוזי מעבר מקסימליים כמו בכל מועד גיבוש באשר הוא.

בכדי להבין למה אני מתכוון אפשט לכם את הליך ההכשרה שעוברים חניכנו מרגע "גיבוש אדרנלין" ועד ליום המיון בפועל.

מגבשים פעילים ( מטכל שייטת, שלדג 669, טייס חובלים צוללות וכיוצ' )

בוגרי אדרנלין המשרתים כלוחמים ומגבשים במיל' בגיבושים האחודים, יחטיות, טייס חובלים וצוללות, אשר מגיעים על מנת לנתח עד כמה אתם מתאימים ע"פ הקריטריונים הספציפיים שנקבעו ביחידותיהם

תכנים עדכניים ומדויקים 

 מדובר בתכני קצה מדויקים שתעברו בגיבושים המתקרבים, וכך תאפשרו לעצמכם להגיע עם יתרון מוחץ על פני אחרים, ניסיון שרכשתם ומענה מדויק לכל תרגיל פיזי, מנטלי, חברתית ודינמי, ממש להיות צעד אחד לפני כולם.

חשוב לציין שלכל מועמד תיק אישי אותו מנתחים 24/7 ומעניקים לו אומדנים מדויקים, נקודות לשיפור וישמור לאורכו של כל הליך ההכשרה.

עצימות 

מדובר בגיבוש העולה ברמת העצימות, הדיסטנס, התכנים ואיכות המתגבשים על כל מיון צהלי באשר הוא, על כן כל מי שיזכה לקחת בו חלק ייחשף לף גבוה אותו לא יפגוש בשנית וכך יתגבר על כל תוכן שיגיע אחריו וברמה נמוכה ממנו – משום על הקשה ביותר התגברתם לפני.  

ניתוח מלא ( ע"י אלגוריתם מתקדם ויד אדם )

מעבר למתן משוב אישי מיד בסיום "גיבוש אדרנלין" כל אחד ממשתתפי הגיבוש יזכה למפרט ציונים בכל תרגיל שביצע בסופם ציון כללי שיקבע את רמת התאמתו ליחידה המתבקשת ע"י בוגרי יחידת 81 שינתחו תכם באמצעות חוו"ד המגבשים ותוכנת ייעודית שפותחה במיוחד לכך.

סדנאות פסיכולוגיה לחיזוק החוסן הנפשי והביטחון העצמי, ראיון אישי ודיבור מול קהל שיעבירו מאבחני התנהגות צה״ליים, סדנאות תזונה וספורטתרפיה, למתן כלים למסלול הלוחם המתקרב וכך תמנעו מפציעות בעקבות עומסי המסלול העצימים.

חניכי אדרנלין שימו לב

מיד לאחר מכן יעברו חניכי אדרנלין לסאגות אדרנלין, מערך של 4 אימונים שבועיים שיורכבו ע"י  הנתונים שנאספו בגיבוש וכך נדע למקד אתכם לפי נקודות חוזקה וחולשה ולהביא אתכם בזמן קצר של חודש ימים לגרסה המתאימה ביותר של עצמכם, ליחידה עליה חלמתם.

ככה תעברו גיבוש

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים, כוח אדם ומקצועיות ( מדע ) שישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם.

מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מ -4 אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע שברכיבו למענכם את קורס ההכנה המוביל בישרא לשירות בסיירת ואלו הם שלביו :

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

  • קורס הכנה לצו ראשון 
  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

 

יש לציין כי לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

רוצים לעבור גיבוש ?!
רוצים לעבור לגיבוש האחודים?!

אם אתם מבקשים תוכן קצה ייעודי למול החברה המובילה בישראל לשירות ביחידות החוד הצהליות לה תוצאות מוכחות בשטח.

אם אתם מבקשים להפוך לגרסה המתאימה ביותר של עצמכם ומבקשים את האנשים היחידים בישראל שלהם הכלים להפוך אתכם לכאלו ויותר מכך  – הצטרפו אלינו

לשריון מקומכם בגיבוש אדרנלין חייגו 0555695624 או מלאו פרטים בטופס מולכם ונציגנו יחזרו  אליכם עוד היום!

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון ללא עלות 

רוצים לעבור גיבוש ?!

אם אתם מבקשים תוכן קצה ייעודי למול החברה המובילה בישראל לשירות ביחידות החוד הצהליות לה תוצאות מוכחות בשטח.

אם אתם מבקשים להפוך לגרסה המתאימה ביותר של עצמכם ומבקשים את האנשים היחידים בישראל שלהם הכלים להפוך אתכם לכאלו ויותר מכך  – הצטרפו אלינו

לשריון מקומכם בגיבוש אדרנלין חייגו 0555695624 או מלאו פרטים בטופס מולכם ונתגינו יחזור אליכם עוד היום!

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון ללא עלות 

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן