מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

מסלול הכנה לצבא

מסלול הכנה לשירות צבאי משמעותי 

מסלול הכנה לשירות בסיירת – במאמר זה תמצאו דיאלוג בן אורח לרכז אדרנלין כושר קרבי אשר הציג בפניו את ענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי בכלליותו, הטעויות הנפוצות בו ואיך נמנעים מהן. 

  

מסלולן הכנה – דיאלוג

אורח : קראתי על הדרך שלכם להביא את החניך לאחוזי הצלחה והתאמה מקסימלים ע"י הטמעת חלקי השלם במתכונת תכני השיגרה, ומצד שני רציתי לדעת איך אתם משלבים מועמד חדש בצוות קיים שכבר הגיע לרף מסויים
רכז: התשובה לכך פשוטה, אנו יודעים להוביל אותך בצורה אינדיבידואלית לכיוון היעד, מחד אנו נדרוש מכם להגיע לקצה גבול היכולת שלכם ומנגד נדע מהו הרגע המדויק לחדול אתכם וכך לשמור אתכם מנקודת שבירה שתוביל להרס בהמשך דרככם.

אורח : מהי נקודת שבירה?
רכז: נקודת שבירה היא סיטואציה בה אדם או לעניינו גופים לא מקצועיים מסוגלים ללא היכר ליצור בכם חסמים שעתידים להתפרץ ברגעי שיא ולהדוף אתכם אחורה.

אורח : יש לך דוגמה לכך?
רכז: חיובי, מועמד אותו לקחתי תחת חסותי שהגיע מגוף אחר בו מדריך הצוות ניסה להוכיח עד כמה "קשוח" הוא מסוגל להיות ובכך פגע אנושות בביטחון ובמוטיבציה של הבחור לשרת כלוחם, מהלך שדרש ממני לחפור ולנבור עד שהצלחתי להוציא אותו לגמרי מאותה חוויה צורמת.

אורח : אפשר לשאול מהי שיטת העבודה שהפעלת עליו?
רכז: כמובן, מדובר במעטפת הכנה שכללה ארבע שלבים, ולפי הפירוט הבא 

מסלול הכנה – ארבע נקודות 

  • ספציפיות : על מנת לגעת באחוזי התאמה מלאים, אלו שיובילו אתכם לפסגה המובטחת עליכם לחוות על בשרכם את התכנים המדויקים אותם תדרשו לעבור ובכפוף לארגז כלים מקצועי שתפקידו להשריש בכם את התכונות והמהלכים שיעניקו לכם ניקוד מלא בהם.

 

  • פריצת גבולות : הניצחון דורש הכנה מוקדמת אבל לא כל סוג של הכנה אלא זו שבסוף הדרך תעלה ברמתה על מועדי המיונים והשירות הצבאי בפועל.
    הליך הכשרה שדורש רמת מקצועיות ואינטואציה רגשית העולים על גדר הרגיל לאור אופי פעילות טובעני מחד ומעצים מנגד בה נדרש להכיר מהו אחוזון הפריצה שלכם ובאיזה נקודה עלינו לעצור אחרת הדבר יוביל להרס עצמי, אומנות בה אנו שולטים בצור המלאה אם יורשה לי לציין.

 

  • מנטליות : הטמעת עולם ערכים בו ניחנו לוחמי יחידות החוד הצהליות מעבר לאידיאולוגיה ואהבת הארץ בהם כולנו שותפים לדרך.
    ערכי לוחם יחודיים שיעניקו לכם את היכולת להתסגל ולהשתפר תוך כדי תנועה והטמעת הרעיון כי קושי הוא חלק מהדרך ואיך עליהם לאמצו.

 

  • העצמה : קורס הכנה אשר כחלק מתכניו תעברו סדנאות לביטחון והעצמה אישיים עד לרמת הפרט. התבדלות תפיסתית תוך השרשת ביטחון ואמונה עצמאים שמביאים את המועמדים לקצה גבול היכולות שלהם ומעבר לכך.

 

מסלול הכנה ליחידות עלית 

מסלול הכנה – על מנת לאפשר לכלל חניכי אדרנלין כושר קרבי הליך הצלחה נכון, מפתח מעצים ונכון, הליך שיגרוף את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי  היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדויק הפועל תחת שני קווים מנחים עליהם סיקרנו במאמרים קודמים.

מערכת משומנת אותה פיתחו המומחים בארבע ענפי ייעודים אשר התאגדו יחד ובהמוניה מושלמת פיתחו קורס הכנה משתכלל ומעתידכן הפועל למול הצל בשיתוף פעולה חוצה דמיון ומאושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים ( צה"ל, משרד החינוך והביטחון ).

קורס לו שלוש אנקדוטות לפיהם פועל : שריר זוכר, גוך מכיר, ושכל יודע – אשר בשילוב כל אלו פרצנו את המוסכם והגענו למעמד גיוס חסר תקדים של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה.

קורס הכנה – מה תעברו בו ( מפרט מלא )

לאחר שהרבנו במילים הגיע הזמן להיכנס לעובי הקורה ולהעניק לכם פירוט יחסי לתכנים אותם תעברו כחלק ממועמדינו ומי שמחר יכבוש את מטרותיו ושאיפותיו האישיות, ולפי הסדר הבא: 

  • עבודת שיגרה יוצא דופן
  • מערך סימולציות קצה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה יוקרתיות
  • הכנות פסיכולוגיות ומונו מנטליות
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות וסדרות קצה – אליהם תחשפו כחניכי אדרנלין כושר קרבי.
  •  

אלו ולצד פיתוח טכנולוגיה מתקדמת אשר יודעת להלשים את החס רולבצע התאמה מלאה בן המועמד ליחידה המתבקשת הם הליך ההכנה פורץ הדרך שיוביל אתכם בבטחה אל היעד, זה שמסוגל היום להתחייב לכם לתוצאות במיהד ותתבטלו לפניו ותפעלו לפי הוראת סגל ההדרכה שמעליכם בלבד.

מסלול הכנה ליחידות עלית 

אם אתם מבקשים שירות מאתגר וחוצה גבולות ביחידות העלית הצהליות – נוסדנו למענכם

אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכשרה המוביל והבלעדי בישראל להכנה לישרות משמעותי בסיירות עלית, חטיבת הקומנדו והיחידות ההתנדבותיות מחכה רק לכם עם אימון התרמה ללא עלות בצוות הפועל באיזורכם.

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 058-7071724 או הכנסו לסטורי הזינו פרטים ורכזינו יעלו למולכם בהקדם

 

מסלול הכנה לצבא

מסלול הכנה – ימ"ס מאת דוברות המשטרה 

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן