מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סטיגמות : הגיע הזמן לנפץ אותן !

סטיגמות : מאמר ובו תחשפו לקווים המנחים המוטעים שמוכרים לכם קבוצות ההכנה לצבא הגנריות והבנוניות לצד כלים מעשיים ודגשים שיביאו להצלחתכם

במאמר שלפניכם :

א. הסבר מלא מאת מדריך יוצא אגוז 
ב. הליך הכשרה
ד. טופס הרשמה לאימון ללא עלות 

עוד על קורס ההכשרה שתעברו על מנת להתקבל ליחידת עלית, לסיים מצטיין מסלול ולהיבחר ולהוביל את המבצע הבא, תמצאו בעמוד : כושר קרבי 

1. הכושר לא קובע – ישנה האימרה הנפוצה שמוכרים לכם כל חוגי ההכנה לצהל למינהם "הכושר נגמר בספירנט השלישי" כאשר לאחריו אתם תמדו שווים בני שווים והמועמדים בעלי החסינות הגבוה ביותר יזכו לסיים ולעבור בהצלחה – מדובר בטעות מן היסוד המעידה על חוסר הבנה בסיסית בתורת הגיבושים – אירוני.

על מנת לשבור מועמד מנטלית יעבוד המגבש בשני מישורים הראשון פיזי והשני נפשי, כאשר האחד תלוי בשני, ראשית עליו לשבור את חומת המגן הראשונה – גופכם, רק שיצליח לעשות זאת, כל מילה ותנועה שיעשה לכיוונכם תתפוס השפעה נפשית ( החומה השניה )

לדוג' כאשר תובילו במקום הראשון למגבש לא תהיה יכולת השפעה עליכם, אך אם יזכה המגבש להפעיל עליכם מספיק עומס שיפיל אתכם ממעמד זה, אז יוכל לפגוע בכם נפשית ( מנטלית ) באמצעות הכלים שבידיו.

איך מתגברים על כך – פשוט מאוד, על מנת למנוע ממועדינו אירועים מסוג אלו, ישנו שלב הבסיס אותו הרכיבו אנשי המקצוע המובילים בתחומם, בו תרכשו רף יכולות יוצא דופן שלא יאפשר למגבשי יחידות החוד להצליח לשבור את אותה חומת המגן הראשונה וכך בניגוד למי שאינו פועל תחתינו, לא חווים מועמדי אדרנלין אתגרים מנטלים כאמור.

2. תן 100% תמיד ותעבור – מגבשי יחידות העלית ישימו דגש על שני סוגי אנשים בלבד ולפי הקריטריונים מתוך שבעה המובילים אותם, א. יציבות ב. סתגלנות.

לענייננו, מדובר בשני מועמדים, הראשון יציב במקומות הראשונים וללא עוררין על יעיד על עצמו כאדם בעל משמעת עצמית, יכולות פיזיות מנטליות גבוהות ועקביות.

השני שונה אך דומה, מדובר במועמד שיטפס דרכו על המקומות הראשונים ובהם יתייצב, מועמד שיגלה מגמת שיפור ממקום נמוך, וחשםר מקומו בצורה עקבית וללא נסיגות כלל עד שיקבע את מקומו במקומות הראשונים וללא תזוזה נוספת.

ההבדל בן השניים הוא שהאחד יתחיל בשלישה הפותחת בעוד השני יתברג אליה – אך תנו לנו לגלות לכם שמקומם ביחידה שווה ערך לחלוטין.

סטיגמות : ככה תנפצו אותן

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם. מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מארבע אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע הפועלים ימים כלילות תוך הרמוניה מושלמת על מנת להוליד ולפתח קורס הכשרה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

 

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

 

  • קורס הכנה לצו ראשון 
  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

הצטרפו לשיטה שתביא לכם ניצחון
אם אתם מבקשים רף יכולות יוצא מן הכלל אותו תרכשו רק תחת חברה יוקרתית, בעלת הידע, אנשי המקצוע והמערך הייעודי לכך.

אם אתם מבקשים לחתום את המיונים הצהליים כחוויה בלתי נשכחת שנתחמה בהצלחה מסחררת בעוד אחרים ישארו מאחור תחת החמצה בלתי מבוטל

אם אתם דורשים שירות ביחידת עלית – אל תתפשרו על הפחות מהטובים, הנכונים והראויים ביותר לכך – אדרנלין כושר קרבי ( כי התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן – הכנסו לסטורי והיחשפו אליהן )
 
להצטרפות חייגו 0555695624 או הכנסו לסטורי והיחשפו
 
אגוז

אגוז מאת אביב סמסה ( דוצ' )

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן