מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

חשיפה : אלו התכונות שיחשפו בכם מגבשי שייטת 13

חשיפה : אלו התכונות שיחפשו בכם מגבשי שייטת 13 

תכונות לוחמי השייטת : מאמר אשר יסקר בפניכם את עולמו הפנימי של מגבש היחדיה הפועל כמדריך בסגל אדרנלין תוך הענקת קווים מנחים ייחודים למהלכים אותם יש לבצע על מנת להתקבל ליחידה ( שייטת 13 )

דברי מגבש שייטת 13

מדובר בגיבוש שונה מכל מה שהכרתם עד כה משום שלהבדיל ממיונים אחרים מתאפיין הוא בתכנים יבשתיים וימאים כאחד, תכנים אותם תתבקשו לבצע על הצד הטוב ביותר תוך עמידה בשישה קריטריונים על ידם נקבע מהי רמת התאמתם לשירות לוחם ביחידה. יש לציין כי כל מגבש מגיע עם עולם ערכים שונה מחברו ולכן מתן המשקל והעדפה לקריטריון מסוים מתוך השישה תשתנה מצוות לצוות. על מנת להעניק לכם קווים מנחים מעשיים בחרתי לחשוף את הקריטריון המוביל אותי אישית בבחירת מועמדים ראויים לשירות ביחידה וזהו מתוך עולם הערכים המאפיין אותי כלוחם ומגבש ביחידה.

עמידות ( יציבות )

קריטריון אשר ילווה אתכם לאורך כלל התכנים הפיזיים של גיבוש שייטת, תוך ניתוח מעמיק מצדנו ( סגל הגיבוש ) להתנהלותכם בהם ולאחריהם, הדבר יתבטא בכך שאנו נבקש לאתר לשורותינו מועמדים אשר יצליחו לשקף יציבות בכל ארבעת הימים שלפניהם וללא יוצא דופן.

על מנת לפשט למענכם את העניין אציג בפניכם דוגמא להמחשתו, נניח ומצאנו מועמד אשר הצטיין בתרגיל הספרינטים בכך שהעפיל למקום הראשון ושמר עליו עד תום התרגיל בצורה יציבה, על מנת להכיר האם ניחן הוא בתכונה זו ( יציבות ) אנו נבצע תרגיל פיזי נוסף מיד לאחריו, למשל תרגיל האלונקה הסוציומטרית בו נצפה להתנהלות זהה לקודמו – שמירה על מיקום קבוע תחת האלונקה ובכל סבביה, היה ולא יפעל כך ייתפס כוותר וחסר.

ל' בוגר  אדרנלין : לוחם שייטת 13 בשירות סדיר 

כחלק מקורס ההכנה באדרנלין כושר קרבי עברנו לבנות הכשרה ייעודיות אשר הטמיעו בנו את הקריטיונים הנזכרים לעיל, כאשר לעניין יציבות העניק לנו סגל ההדרכה חמישה כלים באמצעותם העפלתי על התכנים הפיזיים בצורה יוצאת דופן, בעוד מתחרי "הסתערו" קדימה בהינתן פקודה מצד סגל הגיבוש וללא שום תכנון מוקדם אני פעלתי אחרת לגמרי ובכך זכיתי להעפיל ליחידה כמצטיין הגיבוש.

חמישה אלמנטים שהעניקו לי את היכולת לבצע ניתוח מהלכים טקטיים תוך כדי תנועה תוך הצבת מטרות משנה והשגתם, יצירת חסמים מנטליים לשאר המועמדים שלצדי, התבלטות למול מגבשי היחידה והאתגרים שהציבו בפני, וכל אלו על קצה המזלג.

חשוב לי לציין כי רק הליך הכשרה מקצועי מסוגל להעניק לכם רף יכולות גבוה שכזה אך באותה נשימה אדגיש כי לא בקלות רכשתי יכולות מסוג אלו, מדובר בעבודה קשה לאורך תקופה של חצי שנה ולצד התמדה כמעט בלתי נתפסת, רק כך תצליחו להגשים את שאיפותיכם.

איך תרכשו תכונות אלו 

על מנת לאפשר לכלל מועמדי אדרנלין הליך הכשרה נכון וזה שיגרוף את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדויק הפועל תחת שני קווים מנחים ( מקצועיות וכוח אדם) המאפיינים את יחידות החוד הצהליות וגופי הביטחון אחרי השירות, עליהם סיקרנו במאמרים קודמים, מערכת משומנת אותה פיתחו ארבע אגפי הכשרה יעודיים אשר התאגדו יחד ובהרמוניה מושלמת פיתחו קורס הכנה משתכלל הפועל למול מערך העלית הצהלי בשיתוף פעולה חסר תקדים וזה המאושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים ( צה"ל, משרד החינוך והביטחון ).

קורס לו שלוש אנקדוטות לפיהם פועל אשר בשילוב כל אלו פרצנו את המוסכם והגענו למעמד גיוס חסר תקדים של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה.

הכשרה שתעניק לכם ערכים נכונים  – הצלחה 

לאחר שסיקרנו למענכם את סיירת צנחנים והוכחנו שוב כי הכנה ליחידות החוד יש לבצע תחת אדרנלין, הרשו לנו להיכנס לעובי הקורה ולסקר למענכם את הליך ההכשרה שיבטיח לכם את הבידול אותו ביקשתם 

  • עבודת שיגרה יוצא דופן
  • מערך סימולציות קצה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה יוקרתיות
  • הכנות פסיכולוגיות ומונו מנטליות
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות וסדרות קצה – אליהם תחשפו כחניכי אכושר קרבי אדרנלין
 

הבהרה : כלל השירותים שלפניכם מתבצעים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אשר פותחה ע"י חברת אדרנלין, מערכת ניתוח חדשנית, פורצת דרך והיחידה מסוגה בעולם אשר יודעת לנתח את המועמד בשילוב יד אדם ותוכנת מחשב, ובכך לאמוד את אחוזי התאמתו ליחידה המתבקשת תוך פיתוח מסלול הכשרה אינדיבידואלי להשלמת החסר והעצמת הקיים, ועד הגעת המועמד ליחידה האמורה

בואו לרכוש את תכונות האופי שמאפיינות את לוחמי שייטת 13

אם אתם מבקשים שיורת ביחידת השייטת תוך רכישת מכלול הכלים שיעניקו לכם את אחוזי המעבר הגבוהים מכל במיוני היחידה, מסלול הכשרת הלוחם ותתי המיונים לצוותים המסווגים בתוכה, מקומכם איתנו   

אדרנלין כושר קרבי – קורס ההכנה הבלעדי בישראל להכנה ליחידות החוד הצהליות מחכה רק לכם עם אימון ניסיון ללא עלות בטופס הזנת הפרטים שלפניכם.

 

תכונות שייטת 13

שייטת 13 מאת הצלם חד העין זיו קורן 

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן