מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

גיבוש יחטיות : הכנה ליחטיות בדקה ה90

הכנה ליחטיות בדקה ה-90 

הכנה לגיבוש יחטיות בדקה ה90 הינו מאמר המיועד לחשוף בפניכם את הליך ההכשרה הבלעדי לו היכולת להוביל אתכם בבטחה אל היעד תחת אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל ודווקא בזמני קצה שכאלו בהם התעוררתם רגע לפני מועדם בפועל.

אדרנלין כושר קרבי – קורס הכנה ליחידות העלית והיחיד שמסוגלת התחייב לכם לתוצאות בזמני קיצון שכאלו.

הליך הכשרה המיועד דווקא לנקודות קיצון אלו המבטאות חוסר הכנה ייעודי אם בכלל המתבטא בחיסרון משמעותי וזה היודע להעניק פיתרון נקודתי, להוציא מהכוח אל הפועל וליצור בכם קווים מנחים ורף יכולות לצידם תעפילו את גיבושי היחטיות שבפתח

אם זה עתה התעוררתם ואתם מבקשים שירות בחטיבת הקומנדו או הגדסרים של חטיבת החי"ר, מקומכם איתנו.

***להזנת פרטים גלגלו לסוף המאמר 

גיבוש יחטיות : דברי המגבשים 

בעוד חודשיים ימים לכל היותר תתגייסו ותצאו לגיבושי היחטיות של חטיבות החי"ר הצהליות.
בעוד חודשיים ימים לכל היותר תעלו למסדר הדמעות תחת תחושת סיפוק והעצמה או החמצה ואי קבלה.
ומתוך אלו, בחרנו לעמוד שקופים למולכם על מנת להעביר לכם את המסקנה כי זה הזמן להצטרף לאדרנלין כושר קרבי ולשנות את עתידכם.

המגבשים חושפים : גיבושי יחטיות קווים מנחים

 

מגבש סיירת צנחנים : יכולות פיזיות

מדובר בגיבושים העולים על הגיבושים הקדם צהליים שעומדים כעין וכאפס לעומת שלושה ימים מלאים ללא מנוחה כלל כאשר את מגמת התכנים תעברו בשעות הלילה ובמשך שתים עשרה שעות רצופות ובמטרה להימנע מעומסי חום, לשמור את קצב עבודה גבוה ולמול זמני מנוחה קיצוניים בהחלט.
שעות שינה מינימליות, הקפצות מזעזעות עצמות, יחס קר ומנוכר ושלא כמו באחודים, אנו מחפשים את המקום הראשון בלבד משום שאת האופי אנו נשבור ונבנה בכם מחדש.

מגבש סיירת גולני : פיקודיות 

יכולות פיזיות ויכולות הנהגתיות קשורות זה בזה באופן מהותי, ברגע שתצטיירו כמתגבש המוביל בצוות בפן הפיזי הם ( שאר המתגבשים ) יעניקו לך את זכות ההובלה בתרגילים הדינמיים כאשר כל העיניים יהיו נשואות אליך בעוד פנקסי המגבשים יהיו פתוחים לרישום המהלכים אותם תנקוט.
מדובר בקווים מנחים שונים מהנראה לעין כך שרק מי מכם שיכיר אותם יכול לאמוד את התרגיל בצורה נכונה ולזכות בניקוד מלא על אף שלא יצליח במשימה משום שחלקן פשוט לא נועדו לביצוע.

מגבש סיירת גבעתי : שריטה ( אפס למאה )

מנטליות היא היכולת לשורד בעוד אנו מבקשים מכם להצטיין, רק אדם שעבר מסלול הכשרה ממוקד המיועד למקסם את יכולתיכם ולהעניק לכם את היכולות לקפוץ מאפס למאה בשבריר שניה יביא אתכם למסדר הדמעות ביתרון אבסולוטי על כל השאר.
הליך הכשרה לו תכנים ייעודים, קווים פסיכולוגים ברורים, ניתוח המלשב תוכנת מחשב ויד אדם ואלו לצד אחוזי הצלחה המשקפים את רף ההצלחה ששברת את תקרת הזכוכית וגייס מעל 200 לוחמי סיירת, כאשר בפוסט הקודם הוכחנו לכם שלא מדובר בגיוס גרידא אלא גם בסיום מסלול בהצטיינות.

גיבוש יחטיות :

איך תעברו אותו

 על מנת לאפשר לכלל מועמדי אדרנלין הליך הכשרה נכון וזה שיגרוף את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדויק הפועל תחת שני קווים מנחים ( מקצועיות וכוח אדם) המאפיינים את יחידות החוד הצהליות וגופי הביטחון אחרי השירות, עליהם סיקרנו במאמרים קודמים.

מערכת משומנת אותה פיתחו ארבע אגפי הכשרה יעודיים אשר התאגדו יחד ובהרמוניה מושלמת פיתחו קורס הכנה משתכלל הפועל למול מערך העלית הצהלי בשיתוף פעולה חסר תקדים וזה המאושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים ( צה"ל, משרד החינוך והביטחון ).

קורס לו שלוש אנקדוטות לפיהם פועל אשר בשילוב כל אלו פרצנו את המוסכם והגענו למעמד גיוס חסר תקדים של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה.

מסיימים מסלול בהצלחה 

לאחר שהרבנו במילים הגיע הזמן להכנס לעובי הקורה ולהעניק לכם פירוט יחסי לתכנים אותם תעברו כחלק ממועמדינו ומי שמחר יכבוש את מטרותיו ושאיפותיו האישיות, ולפי הסדר הבא: 

  • עבודת שיגרה יוצא דופן
  • מערך סימולציות קצה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה יוקרתיות
  • הכנות פסיכולוגיות ומונו מנטליות
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות וסדרות קצה – אליהם תחשפו כחניכי אדרנלין כושר קרבי.
 

אלו ולצד פיתוח טכנולוגיה מתקדמת אשר יודעת להלשים את החס רולבצע התאמה מלאה בן המועמד ליחידה המתבקשת הם הליך ההכנה פורץ הדרך שיוביל אתכם בבטחה אל היעד, זה שמסוגל היום להתחייב לכם לתוצאות במיהד ותתבטלו לפניו ותפעלו לפי הוראת סגל ההדרכה שמעליכם בלבד.

הכנה לגיבוש יחטיות בדקה ה-90

 

אם אתם מבקשים לשריין את מקומכם בגיבושים האחודים תחת עבודה חסרת תקדים ואחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא – אנחנו כאן למענכם 

אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכשרה המוביל והבלעדי בישראל להכנה לשירות משמעותי מאתגר ופורץ דרך בסיירות עלית, חטיבת הקומנדו והיחידות ההתנדבותיות מחכה רק לכם עם אימון התאמה ( נסיון ) ללא עלות בצוות הפועל באיזורכם.

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 058-7071724 או הכנסו לסטורי הזינו פרטים ורכזינו יעלו למולכם בהקדם

 

גיבוש יחטיות

יחידת עלית מאת דובר צה"ל 

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן