מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

חשיפה : איך תתקבלו לפלסר גולני ( סיירת גולני )

איך מתקבלים לפלסר גולני ( סיירת גולני )

לפני כשבוע שאלנו אתכם על איזו יחידה תבקשו שנכתוב למענכם מאמר, ואתם ברוב קולות בחרתם את סיירת גולני.

במאמר שלפניכם החלטנו לזרוק חכה להעניק לכם מידע ממוקד לערוצי הקלה של היחידה, הקווים המנחים את המגבשים וכיוצא בזה.

פלסר גולני קריטיונים 

א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.
ב. דפ"ר 40 ומעלה

דגשים שעליכם להכיר 
1.אין מגבלת ראיה כל עוד אתם עומדים על הפרופיל המתבקש
2.סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה

גדסר ( פלסר, פלחה"ן, עורב ) גולני ערוצי קבלה

לאחר עמידה בנתונים האמורים, זהו הערות העיקרי שעליכם להכיר אם אתם מכוונים להעפיל לסיירת גולני.

ערוץ ראשון : יחטיות גולני – ערוץ עקרי 
שבוע לאחר הגיוס לחטיבת גולני תעמוד לכם הזכאות לצאת לגיבוש היחטיות של החטיבה אשר ממיין לפי הנהלים החדשים לגדסר גולני ויחידת אגוז.
מפרט הגיבוש:  מיון המתקיים בבאח גולני ומונה שלושה ימים שיחלו ביום שני בשעות אחרה"צ המאוחרות בו תבצעו תכנים פזיים, מנטליים, מחשבתיים ודינמים שיביאו את כלל המועמדים לנקודות שבירה אגרסיביות ובמטרה לנתח בכם שישה אלמנטים כאשר על אחד מהם תחשפו במאמר שלפניכם.
ראשון לאחר מכן יתבצע מסדר דמעות ובו תאותרו ליחידותיכם, מי זכה להתקבל לסיירת גולני, מי לאגוז ומי לגדודי החטיבה

גדסר גולני קווים מנחים

על מנת להעפיל לגדסר גולני  עליכם להכיר מספר קווים מנחים שיעניקו לכם יתרון יוצא דופן על כלל המתגבשים שלצידכם כאשר אחד מהם בחרנו לחשוף למענכם במאמר זה בעוד שהשני מחכה לכם באתר בעמוד ההסבר המלא על היחידה.

חוסן פיזי מנטלי : כמי שמבקשים להגיע ליחידה עליכם להכיר כי מדובר במסלול קשה מנשוא בו תדרשו לשקף רף יכולות גבוה ויציב עוד בתחילת דרככם בבאח צנחנים, טירונות המכין ולבנות המקצועות שאחריהם וזו תוך הידיעה שכדי לעמוד בקריטיונים של היחידה עליכם יהיה להשתפר תוך כדי תנועה ולמקסם את רך יכולתיכם בכל שלב אליו תכנסו.
איך הדבר בא לידי ביטוי : בשלבי המיון של מערך יחידות העלית אנו נעשה הכל על מנת להוציא אתכם מאיזון ובמטרה להכיר עד כמה קרי רוח ויציבים אתם מסוגלים להיות, בעוד שסגל ההדרכה ינסה לתעתע בכם בכל דרך אפשרית כדי לפגוע במיקומכם הצוותי עליכם תוטל האחריות לפרוץ את הגבולות של עצמכם ולהמשיך לשמור על יציבות חסרת פשרות במקומות הראשונים שעל קו הזינוק ובכל תרגיל באשר הוא, כך תעידו על עצמכם כמועמדים בעלי חוסן מנטלי המתנהלים מתוך שכל ולא רגש.

פלסר גולני מחכים לכם 

 על מנת לאפשר לכלל מועמדי אדרנלין הליך הכשרה נכון וזה שיגרוף את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדויק הפועל תחת שני קווים מנחים ( מקצועיות וכוח אדם) המאפיינים את יחידות החוד הצהליות וגופי הביטחון אחרי השירות, עליהם סיקרנו במאמרים קודמים.

מערכת משומנת אותה פיתחו ארבע אגפי הכשרה יעודיים אשר התאגדו יחד ובהרמוניה מושלמת פיתחו קורס הכנה משתכלל הפועל למול מערך העלית הצהלי בשיתוף פעולה חסר תקדים וזה המאושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים ( צה"ל, משרד החינוך והביטחון ).

קורס לו שלוש אנקדוטות לפיהם פועל אשר בשילוב כל אלו פרצנו את המוסכם והגענו למעמד גיוס חסר תקדים של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה.

מבטיחים לכם את אחוזי ההצלחה הגובהים מכל 

לאחר שהרבנו במילים הגיע הזמן להכנס לעובי הקורה ולהעניק לכם פירוט יחסי לתכנים אותם תעברו כחלק ממועמדינו ומי שמחר יכבוש את מטרותיו ושאיפותיו האישיות, ולפי הסדר הבא: 

  • עבודת שיגרה יוצא דופן
  • מערך סימולציות קצה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה יוקרתיות
  • הכנות פסיכולוגיות ומונו מנטליות
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות וסדרות קצה – אליהם תחשפו כחניכי אכושר קרבי אדרנלין
 

כל השירותים האמורים לעיל מתבצעים תחת ניתוח חדשני המתבצע ע"י טכנולוגיה מתקדמת בשילוב יד אדם אשר מהווים יחד פריצת דרך בתחום ההכנה לצבא ומאפשרים לאדרנלין כושר קרבי להתאים את המועמד ליחידה המתבקשת תוך אומדן הצלחתו וביצוע שינויים מהותיים להעלאת סיכויי הצלחתו לרמה הגבוה ביותר.. 

פלסר גולני במרחק נגיעה

אם אתם דורשים גוך שהוביל את מועמדיו ליחידות החוד אליהן כיוונו דרך וחלמו עוד מקטנות

אם אתם דורשים להבטיח את מוקמכם בסיירת גולניתוך ההתחייבות מצידינו להביא אתכם ברמת ההתאמה הגבוה ביותר , הצטפו אלינו. 

פלסר גולני

לוחם יחידת אגוז מאת אורן כהן 

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן