מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

יום סיירות 2023 : איך מתכוננים נכון

יום סיירות 2023 : איך תתכוננו אליו בצורה הנכונה

יום סיירות 2023 איך מתכוננים נכון : מאמר אשר יחשוף בפניכם את הליך ההכשרה אותו תתבקשו לבצע על מנת לעבור את יום סיירות 2023

במאמר שלפניכם 

  1. דברי חניך 
  2. מפרט הליך הכשרה 
  3. הגשת מועמדות לאדרנלין כושר קרבי 
 

 

אם אתם מבקשים להכיר עוד לחצו על הקישור הבאאדרנלין כושר קרבי : כושר קרבי – קורס הכנה ליחידות עילית

יום סיירות 2023 ככה תעברו אותו

 

הגעתי לאדרנלין כדי שיבטיחו לי הליך הכשרה מלא ומבטיח למטרות אותן הצבתי , שירות בסיירת מטכל, לאחר הגשת מועמדות ומעבר אימון התאמה נכנסתי למעטפת הכנה כל כך רחבה שיש מי שמתקשה להאמין.


על מנת להעביר לכם מהם הכלים אותם רכשתי בכל שלב בה, בחרתי לכתוב לכם דרך עיני החניך את החויות התחושות המחשבות וההשגים אותם רכשתי.

שלב א' שלב בסיס : שלב בו אתם תכנסו לצוות מועמדים יוצא מגדר הרגיל ותבצעו אימוני קצה אשר הם עצמם יהיו קשים ממיוני יחידות החוד הצהליות, שלב לא פשוט ומנגד היו אלו חברי לקו הזינוק, ומדריך הצוות האישי שליוו אותי ברמה היומיומית והפכו את השלב הזה למקום בו מצאתי את המשפחה השניה שלי.
חשוב לציין, לצד שלב זה תקבלו ליווי אישי של מאמן כושר גופני ומומחה לפציעות ספורט ותזונה אשר יאפסו אתכם על מנת לבנות בסיס חזק ויציב עליו ניתב להלביש את השלב הבא.

שלב ב' : שלב בו ביצענו סימולציות קצה וימי גיבוש מלאים תוך חשיפה מלאה למגבשי סיירות העלית ובוגרי אדרנלין אשר משרתים בתפקידים בכירים ביחידותיהם, כאשר לצד אלו עברנו סדנאות חוסן נפשי, והכנה לראיונות למול מודרכים צהליים ופסיכולוגים מוסמכים.
שלב בו אתה מגלה על עצמך עוצמות וחוזקות חדשים, שלב מלא הארות ופריצת דרך בו יצאתי מסופק ובעל נקודות מבט, ביטחון, אמונה ותפיסה עצמית שונה מעוד נער מתבגר או חניך חוג כושר קרבי קלאסי.

שלב ג' : סאגות הכנה מקצעות אותן יעבירו אנשי המקצוע "מאגף מקצועת הספורט" שלב עליו אני מנוע מלספר אך מנגד אוכל לומר לכם שאתם פשוט לא מכירים את גופכם כמו שחשבתם, וזהו תפקידם להוכיח לכם כי אין לכם גבולות ומהי הדרך המדויקת לפרוץ אותם ולהתרומם אל על.

שלב ד' : הכנה למסלול, שילוב תכנים ייעודים מתו"ל הלחימה הישראלי תוך עמידה למול בוגרי יחידת הימ"מ, לוחמים יוצאי שב"כ כאשר אלו אחראים על פתיחת "השריטה" שלכם באמצעות סדרות לחימה יוקרתיות ומגוונות אשר ישאירו אתכם פעורי פה
הם לימדו אותנו איך לעבוד תחת התשה ודווקא מהמקום הנמוך ביותר לקפוץ מאפס למאה ולהוביל מחדש, איך צריך לחשוב לוחם סיירת ומהי חשיבה *** המאפיינת את לוחמי החוד המעולים בעולם, כאשר כל אלו הם כקליפת השום לעומת המציאות, בהליך של חצי שנה הגעתי ליום הסיירות שהתקיים אתמול כדי לעבור ליעד הבא וללא עוררין או מי שמסוגל לעמוד מולי, גיבוש מטכל, נפגש שם !

 

הגיע הזמן להתכונן באמת

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם. מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מארבע אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע הפועלים ימים כלילות תוך הרמוניה מושלמת על מנת להוליד ולפתח קורס הכשרה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.
שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

ככה תעברו את יום הסיירות הבא

אם אתם מבקשים הליך הכנה מכף רגל ועד ראש, החל מהמיון הראשון שלכם בצה"ל ( צו ראשון ) ועד לגיוסכם בפועל למערך היחידות המיוחדות ( מטכל ושייטת, 669 ויחידת שלדג, חטיבת העוז, עוקץ, לוטר ימ"ס וכיוצ' ) מקומכם איתנו.

יום סיירות 2023

סימולציית יום סיירות, אדרנלין כושר קרבי , מאת עדי אבלס 

יום סיירות 2023

סימולציית יום סיירות, אדרנלין כושר קרבי , מאת עדי אבלס 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן