מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

לוחם חוד : הליך הכשרה נחשף !

לוחם חוד חושף : איך מעפלים ליחידת עלית.

לוחם חוד : מאמר אשר יסקר בפניכם את הדרך להעפיל על המיונים של מערך יחידות החוד הצהליות, תוך מתן טיפים, קווים מנחים, והמלצות פרקטיות ליישום. כחלק ממאמר זה תחשפו לבוגר אדרנלין כושר קרבי אשר משרת בימים אלו בסיירת מטכל, הליך ההכנה האקסקלוסיבי אותו עבר, ההישגים אותם רכש לעצמו וכיוצא בזה. 

לוחם חוד : קורס הכנה ליחידות עלית

נוסדנו על מנת להעניק מענה שלא היה קיים דאז, קורס הכשרה ייעודי מכון ומקצועי ליחידות החוד הצהליות תוך ההתחייבות מלאה להצלחת משתתפיו.
מתן מענה מלא לבני הנוער מכלל גזרות האוכלוסיה תוך יצירת מעטפת עבודה באמצעותה הצלחנו ליישר קו למול סיפורי הרקע הקשים ביותר, סיטואציות מורכבות, מועמדים בעלי יכולות שונות לחלוטין וכיוצא בזה.

 

אדרנלין כושר קרבי : כושר קרבי – קורס הכנה ליחידות עילית

שלא כאחרים, במקרנו אנו מדובר בחברת הכשרות אשר דוגלת בשני קווי התנהלות כאשר הראשון הינו מקצועיות והשני ניתוח, כאשר על הערך השני מבינהם נסקר לפניכם.

 

ניתוח – הדרך למקסום יכולות

כחלק מהליך ההכשרה המדובר תעברו ניתוח מלא עי שילוב יד אדם ואמצעים טכנולוגים מתקדמים אותם פיתחו בוגרי יחידות הסייבר הישראליות כאשר מטרתם היא לנתח את המשתתף בתחילת דרכו תוך מתן מפרט מלא לנקודות בהם חסר ואת הצעדים אשר עלינו לנקוט על מנת להשלימו וזו ביחס ליחידה המתבקשת.כחלק מניתוח זה אנו מציבים נקודות "דקירה" לפי לוח זמנים קבוע אשר ישקף למעננו את רמת שיפור המועמדים אותם אנו מוסרים לארבע אגפי הכשרה המלווים את המועמדים ובכך מעפילים הם לפסגות הגבוהות מכל

 

בוגר אדרנלין – לוחם סיירת מטכל

הכלי שהעניק לי את מכלול היכולת להעפיל על השדה הצהלי ( יום סיירות ) וגיבוש היחידה ( גיבוש מטכל ) היוקרתי והאגרסיבי היה הליך הכשרה מקצועי ורב גווני אשר פעל תחת ארבע אגפי הכשרה שעדו בהרמוניה מושלמת ואלו היו פועליהם:

אגף מקצועות הספורט : הם לקחו אותי כפרוייקט אישי והפכו אותי ללוחם שעומד לפניכם היום, עבודה צוותית שבשגרה ופרטנית ברמה הבן אישית תוך סרגל מאמצים, תפריטי תזונה תוספי מנע וידע מקצועי שאין שני לו , ללא הם וההשקעה הבלתי נתפסת הזו אני יודע שהייתי היום במקום אחר.

אגף פסיכולוגי : מעבר לאלו היה זה האגף הפסיכולוגי אשר הטמיע בי את המאפיינים המגדירים את לוחמי היחידה תוך הטמעת אמונה, ביטחון עצמי וידע רחב אשר העניק לי את היכולת לנתח את המעטפת שסביבי ולהעניק לה מענה ממוקד, בן אם היה מדובר המגבש אותו נרשמתי, מתגבש אותו שברתי או מפקד אותו הדהמתי.

ניתוח וסטטיסטיקה : האגף המדהים ביותר באדרנלין וזה אשר מנתב את האחרים עי איסוף נותנים ושכלול רמת כלל המועמדים תוך הענקת אומדן התאמה מלא ע"י אותם הקריטריונים המובילים את סגלי הגיבושים השונים ושיקוף מהלכים מלאים אותם יש לנקוט על מנת להביא את משתתפי הקורס למקסום יכולות שיוביל להצלחותיהם.

לוחם חוד : ממני אליכם לא משנה מי אתם, כמה אתם מרגישים לא מוכנים, הם כאן למענכם כמו שהיו למעני, והם יעשו כל שידרש על מנת להפוך את החלום שלכם לסיפור ההצלחה הבא.

לוחם חוד : הליך הכנה פקרטי

על מנת להעניק למשתתפינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל היה עלינו להרכיב מעטפת הכשרה ייעודית אשר יודעת לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המפרכים תוך מתן דגש לעבודה בסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת הקווים המנחים המאפיינים את עולם הביטחון הישראלי אשר ישרישו בהם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרכם מחד ושמירה על בריאות נפשם וגופם מאידך.

מתכונת עבודה ייחודית המהווה תקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.
 

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

לוחם חוד - ברוכים הבאים

אם אתם מבקשים לעבור יום סיירות בתוצאת עובר ואת הגיבושים המגיעים ישירות אחריו. 

אם אתם דורשים להפעיל לקורסים היוקרתיים בצהל ( קורס טייס, קורס חובלים) סיירות העלית וחטיבת העוז היוקרתית, תוך התחייבות לאחוזי הצלחתכם, הגעתם למקום הנכון.

אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכשרה המוביל והבלעדי בישראל להכנה לשירות ביחידות העלית מחכה רק לכם, מועמדים מיוחדים שלהם ההבנה כי קורצו מהחומר הנכון, עם אימון נסיון ללא עלות 

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 058-7071724 או הכנסו לסטורי הזינו פרטים ורכזינו יעלו למולכם בהקדם

לוחם חוד צהל

לוחמי חוד מאת דוברות צהל 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן