מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סימולציית יום הסיירות שתבטיח לכם גיבוש

סימולציית יום סיירות : מאמר ובו תחשפו למערך הסימולציות של אדרנלין כושר קרבי, סגל ההדרכה ושיטות הניתוח שיעניקו לכם הצלחה ביום סיירות בהצלחה!

א. דברי פתיח 
ב. עדות בוגר אדרנלין שעבר יום סיירות 
ד. טופס הרשמה לאימון ללא עלות

עוד על קורס ההכשרה שתעברו על מנת להתקבל ליחידת עלית, לסיים מצטיין מסלול ולהיבחר ולהוביל את המבצע הבא, תמצאו בעמוד : כושר קרבי 

סימולציית יום סיירות 

סימולציית יום סיירות – ימי הסיירות כבר נמצאים באופק ועל מנת לעבור אותם תדרש לכם יותר מעוד סימולציה בודדת.
על מנת להגיע לאחוזי הצלחה מקסימלים המשקפים איכות וכמות כאחד החלטנו לפתוח את הקלפים ולהציג לכם את מסלול ההכשרה שתעברו תחתינו בקורס ההכנה לשירות בסיירת של אדרנלין.
חשוב לציין כי מסלול זה בנוי בצורה ייעודית וממוקדת לפי המיונים הצהלים ותחת עומסים מבוקרים העולים עליהם בפועל כך שלעבור אותם מבחינת מועמדינו הוא לא יותר ממשחק ילדים.
 
 במועד ינואר 2023 עברו 130 מועדים את יום הסיירות הצהלי לגיבושים שביקשו – אלו התכנים שעברו כדי להסתער ולנצח :
1. אימוני צוות יעודים
2. מערך אימוני שטח עצמאים
3. מערך אימוני ח"כ מול מדריכים מקצועיים
4. בקרת תזונתה מלאה עי תזונאים מוסמכים
5. סימולציות קצה עי המגבשים הפעילים
6. ניתוח ועידכון התיק האישי של כל מועמד עד לרמת תוצאת עבר.
על מנת לשקף לכם את איכות העבודה תחתנו והתוצאות אליהן שאפתם בחרנו להעלות את דברי ש' בוגר צוות ירושלים ומסלול ההכשרה שעבר עד שהתקבל אל היעד.
 
ש' גיבוש מטכל ( התקבל ליחידת שלדג ) – צוות ירושלים 
 
חצי שנה באדרנלין כאשר כבר בסימולציה הראשונה שלי מול המנכל אתגרתי אותו ודרשתי ממנו להעביר אותי ליחידת שלדג אליה אני מכוון מטרה – וכך בדיוק עשה. הוא ניתח אותי במהלך כל הסימולציה והודיע לי שאם אתמיד ואבצע את כל מערך ההכשרה שהכינו לנו, אעבור את יום סיירות שלפני בהצלחה כמו גם את הגיבוש. יצאתי ליום סיירות וזכיתי לעבור אותו לגיבוש אחוד מטכל וכמובן ממנו ליחידת שלדג. 
אני רוצה להודות לאדרנלין כי שום דבר מזה לא היה קורה אם לא הייתם מכשירים אותנו ממש מכף רגל ועד ראש. תודה על הסימולציות שוברות השוויון האלו, על המדריכים ממטכל ושייטת, על מתאר ותכנים מדויקים, על עומסים שעלו על המיונים בפועל ועל ההדרכה הייעודית והמקצועית שלכם, אני חייב לכם הכל!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הליך הכשרה

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם. מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מארבע אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע הפועלים ימים כלילות תוך הרמוניה מושלמת על מנת להוליד ולפתח קורס הכשרה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

 

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

 

  • קורס הכנה לצו ראשון 
  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

 עברו איתנו יום סיירות !
 
 
אדרנלין כושר קרבי – קורס ההכשרה המוביל בישראל להכנה לשירות בסיירת מזמין אתכם להגיש מועמדות לאימון נסיון ללא עלות ולהתחיל את הצעד הראשון שלכם כדי להגשים את חלומכם.
 

התוצאות מדברות בעד עצמם, היום זהו התור שלכם להפוך לחלק מהן !

 
להגשת מועמדות או שריון מקומכם בסימולציה, חייגו 0555695624 או הזינו פרטים בטופס שמולכם
 
סימולציית יום סיירות

לחצו על התמונה – הודעה מאת החניך שעבר !

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן