מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

קריות כושר קרבי

אייקון אדרנלין כושר קרבי לבן

 קריות – סיקור צוות 

אדרנלין כושר קרבי הנה חברה העוסקת בהכנת בני נוער איכותיים לשירות משמעותי במערך היחידות המיוחדות של צבא ההגנה לישראל לה צוותי כושר קרבי ייעודיים בפריסה ארצית כאשר את הדגש בעמוד זה נעניק לצוות הפועל באזור הקריות.

מדובר בצוות כושר קרבי והכנה לצבא מבודל הפועל באזור קריות לו מעטפת הכשרה ייחודית המתבטא בקורס הכנה  ליחידות החוד הצהליות וזה האחראי על סיפורי הצלחה שוברי מיתוסים של בוגרים שניפצו את תקרת הזכוכית של הקריות והיום מתפקדים במפקדים, קצינים ואנשי מפתח ביחידות המובחרות והתנדבותיות.

מהו הליך ההכנה לצבא אותו תעברו תחת אדרנלין כושר קרבי

כחלק ממסלול הכשרה ייעודי זה עוברים חניכי צוות קריות הליך הכשרה הזהה בשלביו למסלול הכשרת לוחם סיירות ומתבטא בשלוש לבנות הכשרה ייעודיות בהם תבצעו :

  • הכנה למבחני דפ"ר / ירפא א' ו ב' / מר"י של חיל הים, ולפי מועדם.
  • אימוני קצה שגרתיים למול מדריך מוסמך יוצא יחידת עלית.
  • מתן תוכניות שטח וחדר כושר עצמאיות תחת עין מפקחת המותאמים לחניכנו בצורה אינדיבידואלית
  • תפריטי תזונה ע"י תזונאים מוסמכים
  • סדנאות לחימה / ניווטים / הכנה לראיונות 
  • סאגות מקצועיות לפי מעמד המיונים בפועל
  • ימי סימולציה ליום סיירות / גיבושים אחודים / יחטיו"ת וכיוצא בזה
  • חשיפה לדרגי מפתח בצה"ל תוך טיפול בירוקרטי מקיף בענייני מועמדינו
  • ליווי מהליך הגיוס ועד לקורסי ההכשרה לגופי הביטחון הישראלים שלאחריו.
דברי מדריך צוות קריות

מדובר בצוות אותו אני מוביל בבטחה תחת מעטפת הכשרה אקסקלוסיבית אותה בנה מערך אדרנלין אשר דוגלת במקצועיות גרידא ומתאפיינת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת שמאפשר לנו להתאים את המלש"ב ליחידה אליה מכוון ולפי מספר רב של קריטריונים המכנים לו את אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל בענף זה ובכלל.

צוות הפועל בצורה ייעודית ומגוונת ובמתארים משתנים על מנת להעניק לחניכנו ארגז כלים אקסקלוסיבי המאפשר יצירת מענה מידי לכל מכשול שיעלה בדרכם בהליך המיונים הצהלי ועד לבנות המסלול המורכבות והמפרכות המתקרבות לבוא.

צוות המורכב מבני הנוער המובילים של הקריות אשר מגיעים מכלל גזרות האוכלוסייה ויחד הצליחו להרכיב קבוצת עבודה נחושה וממוקדת שכיום מובילה את סיפורי ההצלחה המרשימים ביותר של אזור זה אשר שמו הולך לפניו ומוגדר ע"י דרגי מפתח בצה"ל "כמפעל ליצור לוחמי עלית".

קריות כושר קרבי - הגשת מועמדות

אנחנו כאן על מנת להכין אתכם בצורה המיקצועית והמבטיחה ביותר ליחידות החוד הצהליות 

אם אתם מאזור קריות ואתם מבקשים להעפיל את המיונים המורכבים מכל בהצלחה ותחת מעטפת ההכנה המשוכללת ביותר לה מענה איש ויחס אינדיבידואלי לחניכים המשתתפים בה, מקומכם איתנו

לתיאום אימון קבלה ללא עלות חייגו 058-7071724 או השאירו פרטים 

קריות כושר קרבי - שו"ת

על מנת להירשם לצוות קריות עליכם להזין פרטים אישיים בטופס שלפניכם או לחייג למספר 0587071724 כאשר מיד לאחר מכן ניצור קשר ( רכזי אדרנלין ) למען מתן הסבר פרטני ומלא ותיאום אימון נסיון ( התאמה ) ללא עלות כלל. 

מדובר באימון נסיון ( התאמה ) בודד. 

אימון נסיון ( התאמה ) – אימון בו תשתתפו בצוות הפועל באזרוכים כאשר מיד בסימו יבשר לכם מדריך הצוות עימו פעלתם האם התברכתם בכישרון והפוטנציאל להעפיל ולשרת כלוחם סיירת מן המניין. 

חוב לציין, כפי שהבנתם, אדרנלין כושר קרבי פועלת במתכונת קורס הכנה פורץ דרך לו מספר מועמדים מצומצם אותו בוחר סגל החברה בקפידה וזו על מנת לשמור על כוח אדם איכותי ורף מקצועיות העולה על גדר הרגיל,

לכן אנו מבקשים להבהיר כי לא כל מי שיגיש מעמדות יזכה לקחת חלק בקורס יוקרתי זה

אדרנלין חברה להכשרות ביטחוניות או בשמה המוכר אדרנלין כושר קרבי, תעניק למועמדיה מגוון שירותים המרכיבים יחד שלוש לבנות הכשרה, שישה אלמנטים וארגז כלים רב גווני אשר יבטיח מקסום יכולות ואת אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל וכמפורט להלן

– תוכניות / אימוני ח"כ בליווי אישי
– ליווי תזונאי מלא
– ימי דמה, סדנאות שטח וגיבושים צהליים
– סאגות התמקצעות בהם ירכשו המועמדים כלים אקסקלוסיבים
– סדרות העשרה מנטליות ופסיכולוגיות
– סדנאות לחימה, תכני מסלול ועוד

לעניינו, מדובר במחיר סמלי בלבד עליו נפרט בשיחת תיאום אימון הקבלה ( נסיון )

צוות יוצא דופן אשר שבר את תקרת הזכוכית בזמן מועט וכיום עומד באחוזי הצלחה מסחררים ואלו אשר העמידו אותו כאחד מהצוותים המובילים בחבר, להלן מפרט היחידות אליהם העפילו בוגרי הצוות


1. סיירות העלית ( מטכל, יחידת 669 , יחידת 
שלדג , 669 )
2. חטיבת הקומנדו ( מגלן, יחידת דובדבן, יחידת אגוז )
3. יחידת רפאים
4. היחידות המיוחדות ( ימ"ס, לוטר עוקץ ורוכש )
5. סיירות החי"ר כאחד. כיום ובכלל

 

אנו חברת הכושר הקרבי וההכנה למערך הביטחון הישראלי היחידה המכשירה לשירות מסוג זה – שירות במערך המיוחד של צה"ל, וגופי הביטחון שלאחר שירות, כאשר בהישג ידנו אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל, מספרים מדויקים – רק בשני מועדי הגיוס האחרונים העפילו מעל מאתיים בוגרים ליחידות החוד הצהליות וללא אחזי נפילה כלל, כאשר אומדנים מלאים ניתן למצוא בעמוד הבית.

מה ההבדל בן אדרנלין לעוד חוג כושר קרבי –  בשונה מחוגי ההכנה לצבא האחרים העושים עבודה נהדרת בתחומם, אדרנלין כושר קרבי הנה חברת הכשרות יוקרתית אשר פיתחה קורס הכנה מבודל  המובל ע"י שני קווים מנחים

א. כוח אדם
ב. מקצועיות

כאשר ההבדל הניכר הוא מערכת עבודה משומנת הפועלת בשלושה מישורים, ולפי המפרט הבא:

א. מבחני קבלה, וועדות נדחה
ב. שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים להתאמת המועמד
ג. אישור פעילות מוסדר למול שלושה גורמים ממשלתיים

כאשר פירוט מלא של נקודות אלו ניתן לקרוא בעמוד הבית 

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן