מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

גדסר גולני איך מתקבלים המדריך המלא

שמי הוא ט' רמד לחימה בגדסר גולני ( סיירת גולני ) ואדרנלין בפועל ואת המאמר שלפניכם אני כותב על מנת להעניק לכם יתרון חסר תקדים באמצעותו תעמדו כמבודלים למול מגבשינו אשר יאתרו אתכם באמצעות אלו לעמוד כחלק מכוחותינו.

גדסר גולני ( סיירת גולני ) קריטריונים 

ראשית נכיר מהם הקריטריונים היבשים בהם תתבקשו לעמוד על מנת לזכות בזימון לגיבוש לוטר

א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.

  • אין מגבלת ראיה כל עוד אתם עומדים על הפרופיל המתבקש
  • סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה
 

ב. דפ"ר 40 ומעלה

  • במידה וישנו דפ"ר נמוך מכך ניתן להגיש ערעור ולבצע מבחן דפ"ר נוסף

גדסר גולני ערוצי קבלה

לאחר שתעמדו בשני הנתונים האישיים המתבקשים, גדסר גולני תאתר אתכם לכוחותיה באמצעות שני ערוצי קבלה אותם נעלה, וזהו סדרם

ערוץ ראשון – יחטיות גולני ( ערוץ עקרי )

שבוע לאחר הגיוס לחטיבת גולני תיתנן לכם האפשרות לצאת לגיבוש היחטיות של החטיבה העונה לשם גיבוש יחטיות גולני אשר ממיין לחטיבת העוז ( אגוז בלבד ) וסיירת גולני המאוחדת.

 גיבוש המתקיים בבאח גולני ומונה שלושה ימים שיחלו ביום שני בשעות אחרה"צ המאוחרות בו תבצעו שלל תכנים פזיים, מנטליים, מחשבתיים ודינמים שיביאו את כלל המועמדים לנקודות שבירה אגרסיביות ובמטרה לנתח בכם שישה אלמנטים כאשר על השניים המובילים שבהם תחשפו בהמשך מאמר זה.

שבוע לאחר מכן ביום ראשון יתבצע מסדר דמעות ובו תאותרו מי זכה להתקבל לסיירת גולני, מי לאגוז ומי בגדודים של החטיבה.

ערוץ קבלה שני – ראיונות

אפשרות ראשונה : מדובר בשלב המתבצע לאחר המיונים הקדם צהליים, מביניהם : 


לשלב זה תגיעו לאחר מעבר יום סיירת ( יום שדה ) וגיבוש של אחת מהיחידות המופיעות למעלה אותו תסיימו עד הסוף בתוצאת "לא עבר"
שבוע לאחר מכן כלל המסיימים יקבלו זימון לשבוע ראיונות ליחידת הלוט"ר, עוקץ, יהל"ם, ימ"ס, רוכש והגדסרים המפוארים בהם תבחרו לפי שכלול כלל הנתונים ממועד הגיבוש ואלו אותם תייצגו בפני המראיין.

אפשרות שניה : ערוץ הזהה לקודמו רק שאותו תבצעו לאחר שנפלטתם מקורס טייס, חובלים, צוללות או  מאחת מסיירות העלית ( סיירת מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669 )
כחלק מהיחידות הממיינות תעמוד עוקץ עם מספר הקצאות בודדות אותן תעניק למתאימים ביותר.

דגשים שעליכם להכיר

  • ליחידה הקצאות בודדות משבוע ראיונות כך שסיכויי הקבלה דרך ערוץ זה נמוכים מאוד ולכן לא אמליץ עליו כלל.
  • את התשובות משבוע ראיונות תקבלו בשבועיים לאחריו דרך הודעת sms מטעם מיטב
גיבוש גולני יחטיות גולני

גיבוש יחטיות גולני מאת דוברות צהל 

גיבוש גולני מבט מבפנים

לאחר שקראתם על כלל ערוצי הקבלה לסיירת צנחנים השלב הבא הוא להבין איך הם מתקיימים בפועל וזו נעשה תחת סיקור חוויות בוגר אדרנלין שהתקבל ליחידה במועד האחרון ודרך הערוץ המשמעותי שלה הלא הוא גיבוש לוטר

מגבש : אתם רצים לשק המונח לפניכם על מנת להקיף אותו מימין לשמאל ולחזור לפי סדרי הגעה.
בוגר אדרנלין : נעמדנו שם על קו הזינוק, ממקדים מבט לכיוון השק שלמולנו, רוכנים קדימה ומבקשים להתפוצץ לכיוונו בסערה, אפשר היה לחתוך את המתח בסכין עד לרגע אחד מכריע שאיתו התחיל גיבוש יחטיות גולני, רגע ההזנקה, ללא כל התרעה מוקדמת הוא הזניק אותנו בזה אחר זה למקצי ספרינטים של עשרים מטרים ושמר על מנוחה של שניות בודדות ביניהם כדי ליצור גל פרישה אגרסיבי.

כחלק מהליך ההכנה באדרנלין הם מסרו לנו שלושה כלים אותם התבקשנו ליישם על מנת לשמור על קצב עבודה גבוה, ליצור חסם מנטלי לשאר המתגבשים שלצדינו ואהדה מצד סגל הגיבוש.

מגבש: מספר ומקום ותהיו ברורים
בוגר : אחרי ארבע מקצים בהם הובלתי ללא עוררין הוא החליט לקחת אותי חמישה צעדים אחורה על מנת להעמיד את רף היכולות שלי למבחן.

מגבש : עשרה מקצים ויש לי מקום ראשון קבוע אני לא יודע ם לבכות או לצחוק, לא משנה כמה אני שולח אותו אחורה אתם לא רוצים לקחת ממנו את המקום הראשון, חבל מאוד שרק אחד מכם יתקבל לסיירת בסופו של יום.
בוגר: הוא ידע בדיוק מה הוא עושה, הוא שתל בהם רגשות מעורבים שיגרמו להם בעוד רגע להתפוצץ ולהילחם בי בחירוף נפש, מה שהוא לא ידע זה שאת אותם מתווי הרגש שהוא הרגע הפעיל בהם אני למדתי ליצור בצורה מלאכותית כך שלקפוץ מאפס למאה מבחינתי היה עוד דבר שבשגרה, עצמתי את עיני ונזכרתי בו, מייסד אדרנלין והכילים שהעניק לנו, חמש שניות בהם התמלא גופי באנדורפינים שדחפו את גופי לקצה, השקט שלפני הסערה כדי ליצור המחשה מלאה לניצחוני, ורגע השיא בו הוא בחר להפתיע את כולנו.

מגבש: צאו!
בוגר: חלפתי מעליהם כמו סערה, מהחלש ועד החזק שביניהם, חמש שניות שלמות שהפרידו ביני לבן המקום השני ואני שנעמדתי דרוך למקצה הבא

מגבש: איך התכוננת לגיבוש ?
בוגר: אדרנלין כושר קרבי
מגבש: עכשיו הכל מובן, לך שוב עשרה צעדים לאחור
בוגר: קיבלתי המגבש

 

גדסר גולני סיירת גולני

סוך מסלול גדסר גולני ( סיירת גולני ) – בוגר אדרנלין כושר קרבי 

גדסר גולני קווים מנחים

על מנת להעפיל לגדסר צנחנים  עליכם להכיר מספר קווים מנחים שיעניקו לכם יתרון יוצא דופן על כלל המתגבשים שלצידכם כאשר שניים מהם בחרנו לחשוף למענכם כבר היום בעוד את השאר נעניק למשתתפי אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכנה לצבא הייעודי ליחידות עלית אותו יעברו תחתינו 

חוסן פיזי מנטלי 

כמי שמבקשים להגיע ליחידה עליכם להכיר כי מדובר במסלול קשה מנשוא בו תדרשו לשקף רף יכולות גבוה ויציב עוד בתחילת דרככם בבאח צנחנים, טירונות המכין ולבנות המקצועות שאחריהם וזו תוך הידיעה שכדי לעמוד בקריטיונים של היחידה עליכם יהיה להשתפר תוך כדי תנועה ולמקסם את רך יכולתיכם בכל שלב אליו תכנסו. 

איך הדבר בא לידי ביטוי : כפי שזה עתה קראתם בשלבי המיון של מערך יחידות העלית אנו נעשה הכל על מנת להוציא אתכם מאיזון וזו במטרה להכיר עד כמה קרי רוח ויציבים אתם מסוגלים להיות, בעוד שסגל ההדרכה ינסה לתעתע בכם בכל דרך אפשרית ובמטרה לפגוע במיקומכם הצוולתי עליכם מנגד תוטל האחריות לפרות את הגבולות של עצמכם ולצד אלו להמשיך ולשמור על יציבות חסרת פשרות במקומות הראשונים על קו הזינוק בכל תרגיל באשר הוא. 

כך תעידו כי מדובר באנשים בעלי חוסן מנטלי יוצא מן הכלל שמתנהלים מתוך שכל ולא רגש.

מגמת שיפור ( הסתגלות )

זהו דגש בלתי נפרד מזה אותו הרגע קראתם, כך שלצד אותה יציבות חסרת פשרות אתם תדרשו לטפס בשלבי הסולם כלפי מעלה משום שאלו הן דרישות המסלול ביחידתנו.
תכני בסיס שבמהרה יהפכו למתאגרים, מורכבים ואגרסיבים יותר כך שרק מועמד שידע להשתכלל לצידם יגיע לטקס הסיכה המיוחל שמסמל מבחינתו את הפיכתכם ללוחם האולטמיטיבי וזה שידע להתעלות על עצמו ולפרוץ גבולות אישיים בזמני קצה קצרים וייעודים.

איך הדבר בא לידי ביטוי : "מגמת שיפור" מכנים זאת במיוני היחידה המוצגים ע"י יכולות הסתגלות ושיפור גבוהים תוך כדי תנועה בכלל התכנים אותם תחוו תחתינו, מהפיזים ועד הדינמים שבהם וללא יוצא מן הכלל.
לדוגמא: שיפור מקומכם בסדרי ההגעה, למידת הצוות והובלתו, קיצור זמנים במשימות פירוק והרבה וכיוצא בזה

איך תתקבלו לסיירת גולני

על מנת להכין את עצמכם ליחידה שכזו ולפי הקווים המנחים אותם ציינתי תתבקשו להצטרף להליך הכשרה יעודי להכנה ליחידות העלית, המיונים המשתנים אותם תדרשו לעבור בהצלחה ולבנות הכשרה המסלול המנפות עד לטקס הסיכה המיוחל שבסופו.

משכך רק מסלול הדוגל במקצועיות ובנוי מלבנות הכנה זהות ליחידות החוד יעניק לכם את מבוקשם.

קורס הכנה ליחידות עלית – אדרנלין כושר קרבי

 

לבנת הכשרה ראשונה : הכנת בסיס
ביצוע תוכניות אימון שבועיות שוטפות אותם יובילו הצוות המקצועי וסגל ההדרכה בחברת אדרנלין כושר קרבי בהם יתקיימו אימוני חוץ שגרתיים, חדר כושר ותפריטי תזונה ובשילוב תוכניות עצמאיות ייעודיות לשלבי מיונכם על מנת לבנות יכולות פיזיות גבוהות שיהוו הבסיס לשאר השלבים המתקרבים.

חשוב לציין – כבר משלב זה תעמדו ברמת היכולות הגבוהות ביותר מבין כלל המלשבים בארץ, שיעניקו לכם את היכולות להתגבר עליהם ולצלוח את המיונים בקלילות, אך מבחינתנו זה עדיין לא מספיק.

לבנת הכשרה שניה  : סאגות מיקצעויות
לאחר בניית בסיס מוצק וחזק אתם תכנסו לשלב המקצועות של אדרנלין כושר קרבי בו תעבדו תחת אנשי המקצוע המומחים בתחומם מענפי הספורט, התזונה, הפסיכולוגיה וההדרכות הביטחוניות ובהם תרכשו יכולות טכניקה גבוהות, חוסן נפשי בלתי ניתן לעצירה ואלו בליווי הרצאות, סדרות וסדנאות שיעניקו לכם מסוגלות שאין למשל”ב אחר בישראל.

לבנת הכשרה שלישית : ימי שיא
ימי דמה מדויקים בשיתוף פעולה מצד יחידות העלית המדוברות אשר יגיעו
על מנת לבצע למענכם סימולציות דמה מדויקות לפי המפרט הבא

1.סימולציית יום סיירות
2.סדרות גיבושים בצוותים ייעודים לגיבוש טייס, אחודים ( מטכל ושייטת ) חובלים וצוללות,
יחטיות וגיבוש צנחנים.

ימים אלו יתבצעו תוך ניתוח פרטני והענקת משוב אישי
ומשתכלל בעזרת *טכנולוגיה מתקדמת* וידי אדם אותם פיתחנו במהלך העשור אחרון וזו
אותה צהל מאמץ ברגעים אלו למיוניו עי האגף הרביעי של החברה עליו תוכלו לקרוא בדף האודות

לבנת הכשרה  רביעית : צוותים יעודיים
עבודה בצוותים ייעודים חודשים ספורים לפני הגיבושים תחת מגבשי היחידות המיוחדות הפעילים תוך התאמת מלאה של כלל יכולות המועמד לאופי היחידה המתבקשת והגדלת תוך עמידה באחוזי המעבר הגבוהים מכל.

לבנת הכשרה חמישית : הכנת מסלול
לאחר מעבר גיבוש ועמידה במבחן התוצאה יחל המועמד הליך הכנה לשלבי המסלול המפרכים בהם יעבור, סדנאות ניווט, תכני לחימה ותוכניות “מכין” אותם יבצע בשלבי הניפויים של סיירות העלית, חטיבת הקומנדו והגדסרים החטיבתים הנחשבים

חשוב להכיר : ליווי קפדני מלא 
מערך הסטטיסטיקה: מרגע הקבלה ועד לסיום הקורס ינותחו משתתפיה תוכנית תחת אגף הסטטיסטיקה וההסתברות וזו תחת פיתוח מערכת טכנולוגית חסרת תקדים שפותחה בעשור האחרון ולה אחוזי ההתאמה הגבוהים מכל
לאחר שחרור: שילוב בוגרי אדרנלין במערך הקבע, השב”ס, “השירות”, וקורסי הכנה ליחידות הקצה של משטרת ישראל.אחודים, 

אם הכרתם כי לסיירת גולני / אגוז יתקבלו רק מי שהטמיע בעצמו את המשפט "הניצחון דורש הכנה מוקדמת" ואתם מוכנים להקריב הכל על מנת להעפיל אליה וזו למול 350 מתמודדים שהגיעו מלתפוס את מוקמכם

אם אתם מבינים כי אדרנלין כושר קרבי הנה החברה היחידה שלה היכולת להכין ליחידות החוד הצהליות וזו תוך התחייבות מלאה לתוצאות למי מכם שיבצע את הליך ההכשרה בשלמותו וללא עוררין

אדרנלין כושר קרבי – קורס הכנה בלעדי ופורץ דרך ליחידות העלית הצהליות מחכה רק לכם עם אימון ניסיון ללא עלות

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן