מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

מצטיין נשיא 2023

מצטיין נשיא 2023 : איך הוא עשה זאת 

מצטיין נשיא 2023 – במאמר זה תחשפו ללוחם י' מצטיין נשיא לשנת 2023 ( יום עצמאות 75 למדינתנו היקרה ) והליך ההכנה שעבר על מנת להגיע למעמד נכסף זה.

במאמר שלפניכם

(א). דברי י'
(ב). מפרט קוס ההכשרה שעבר
(ג). טופס יצירת קשר ותיאום אימון ללא עלות

עוד על קורס ההכשרה שעבר י' על מנת להתקבל ליחידת עלית, לסיים מצטיין מסלול ולהיבחר כמצטיין נשיא, תמצאו בעמוד : כושר קרבי אדרנלין 

מצטיין נשיא 2023 – אדרנלין.

לרגל יום העצמאות ה-75 לתפארת מדינתו, ובפעם השניה ברציפות, עלה על הבמה י' בוגר אדרנלין המשרת ביחידת עלית והוכתר כמצטיין נשיא.

דברי י' בוגר צוות יהוד
כבוד וזכות גדולה להיבחר כמצטיין נשיא, במיוחד ששנה קודם לכן, מאותה הפלגה בדיוק נבחר א' בוגר אדרנלין מצוות אשדוד.

פשוט, זה לא היה, אבל כמו שאמר לי המדריך עוד בימי כנער באדרנלין, אנחנו נטמיע בכם ארסנל כלים שיביא אתכם לקצה, ימקסם את כלל יכולתכם, ויעניק לכם את האפשרות להתעלות ולהצטיין, וללא יוצא מן הכלל.

מעבר לכל המעטפת עליה כבר הספקתם לקרוא או לשמוע, אימוני השגרה המפרכים, הסימולציות, סאגת אדרנלין בה ביצענו הכנה מקצועית לגיבושים והסדרות שהכינו אותנו ללבנות ההכשרה במסלול, היו אלו שיחות ההדרכה שעשו עבורי את כל ההבדל.

שיחות הדרכה אלו המועדים בהם עצרנו הכל, ישבנו מול מדריך הצוות / הסמנכל / המנכל והמייסד ולמדנו על קווי תפיסה ודפוסי התנהלות שונים מכל מה שהכרתם – דברים שאדרנלין דואגת לא לחשוף כלל, אלא אם כן תהפכו למי ממועמדיה.

הם ניפצו לנו סטיגמות ומיתוסים, הפשיטו את הדברים המורכבים ביותר אבל מעל הכל, הם דאגו להכיר לנו את הייחודיות והבידול המאפיינים דווקא אותנו, גדולה הם כינו זאת, כאשר באותה נשימה הם עבדו איתנו על צניעות וענווה.

גדולה – הכרה עצמית והידיעה שאין מכשול שמסוגל לעמוד בדרכנו, אמונה וביטחון עצמי לצידם פרצתי חומות וגבולות אישים ( מצטיין מסלול ביחידתי ) והקו המנחה שהפך בשבילי לתכונות אופי – הנצחון דורש הכנה מוקדמת ( אותו הגה המייסד ), כל עוד תתכוננו נכון, הניצחון בסוף הדרך פשוט מובטח לכם !

כמו שאמרתי בתחילת דברי, אני מודה על הזכות לעמוד כמצטיין נשיא, בשבילי זו סגירת מעגל עצומה המבטאת עבודה קשה, התמדה והליך הכנה נכון, כאשר לסיכום אומר כך – אתם מבקשים לעמוד במקומי ( כי אתם מסוגלים אפילו ליותר מכך ) עשו זאת עם האנשים, המערכת והמעטפת הנישתיים שנרקמו למען מטרה זו, ומסוגלים לגרום לזה לקרות.

קורס הכנה לצהל – אדרנלין 

 על מנת לאפשר לכלל מועמדי אדרנלין הליך הכשרה נכון וזה שיגרוף את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדויק הפועל תחת שני קווים מנחים ( מקצועיות וכוח אדם) המאפיינים את יחידות החוד הצהליות וגופי הביטחון אחרי השירות, עליהם סיקרנו במאמרים קודמים.

מערכת משומנת אותה פיתחו ארבע אגפי הכשרה יעודיים אשר התאגדו יחד ובהרמוניה מושלמת פיתחו קורס הכנה משתכלל הפועל למול מערך העלית הצהלי בשיתוף פעולה חסר תקדים וזה המאושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים ( צה"ל, משרד החינוך והביטחון ).

קורס לו שלוש אנקדוטות לפיהם פועל אשר בשילוב כל אלו פרצנו את המוסכם והגענו למעמד גיוס חסר תקדים של מעל 200 לוחמי סיירת בפחות מחצי שנה.

מבטיחים לכם את אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל 

לאחר שהרבנו במילים הגיע הזמן להכנס לעובי הקורה ולהעניק לכם פירוט יחסי לתכנים אותם תעברו כחלק ממועמדינו ומי שמחר יכבוש את מטרותיו ושאיפותיו האישיות, ולפי הסדר הבא: 

  • עבודת שיגרה יוצא דופן
  • מערך סימולציות קצה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה יוקרתיות
  • הכנות פסיכולוגיות ומונו מנטליות
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות וסדרות קצה – אליהם תחשפו כחניכי אכושר קרבי אדרנלין
 

כל השירותים האמורים לעיל מתבצעים תחת ניתוח חדשני המתבצע ע"י טכנולוגיה מתקדמת בשילוב יד אדם אשר מהווים יחד פריצת דרך בתחום ההכנה לצבא ומאפשרים לאדרנלין כושר קרבי להתאים את המועמד ליחידה המתבקשת תוך אומדן הצלחתו וביצוע שינויים מהותיים להעלאת סיכויי הצלחתו לרמה הגבוה ביותר.. 

תתקבלו ליחידת שחלמתם עליה - והפכו בה למצטיינים

אם הפנמתם את דבריו והבנתם שלמטרות שלכם יש מתווה דרך מוכן שרק אנחנו מסוגלים לספק לכם, עבודה נקודתית, ייחודית מקצועית ונכונה.

אם הבנתם שאנחנו היחידים שמכינים לשירות ביחידות עלית בצורה ייעודית, בזמן שהשאר עומדים ככולבויניקים, ואתם מבקשים הליך מדוייק שיוביל להצלחה – מקומכם איתנו

להצטרפות חייגו 0555695624 או השאירו פרטים בטופס מולכם ואנו נחזור אליכם מיד להסבר מלא ותיאום אימון ללא עלות 

מצטיין נשיא 2023

י' בוגר אדרנלין – מצטיין נשיא לרגל יום העצמאות ה75 למדינתנו.

טופס הזנת פרטים ותיאום אימון נסיון ללא עלות 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן