מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

תוצאות גיבוש טייס מרץ 2023

תוצאות גיבוש טייס מרץ 2023

תוצאות גיבוש טייס מרץ 2023 ( קורס טיס ) – במאמר זה נסקר למענכם את תוצאות מועמדי אדרנלין אשר העפילו ליעדים אותם ביקשו באמצעות קורס הכנה ליחידות עלית פורץ דרך והיחיד אשר מסוגל להביא אתכם לאחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

תוצאות הבאות לידי ביטוי באמצעות מעטפת הכנה אותה אנו מספקים למשתתפינו ע"י ארבע אגפעי הכשרה אקסקלוסיבים שהתאגדו יחד על מנת לרקום מערך הכשרה מקצועי אשר מסוגל לאמוד את אחוזי הצלחתכם ואף למקסם אותם 

לפרטים נוספים על אדרנלין לחצו : כושר קרבי   

 

גיבוש טייס מרץ 2023

לפניכם תוצאות מועמדינו במועד מרץ 2023  

התוצאות מופיעות ע"י שמות פרטיים בלבד ( בעקבות סיווג ) והצוות בו הוכשר המועמד, להלן התוצאות :

יהב – נהריה – קורס טייס

דניאל – אשדוד – קורס טייס

יונתן – אשדוד – קורס טייס

מתן – חולון – קורס טייס

בן – באר שבע – קורס טייס

דור – עפולה – קורס טייס

יאיר – אשקלון – קורס טייס

יואב – יהוד ( מכינה ) – קורס טייס

מאור – נתניה ( מכינה ) – קורס טייס  

קורס טייס – ממליצים

יהב – צוות כושר קרבי נהריה
הגעתי לאדרנלין מתוך ההבטחה שאגיע לגיבוש טייס תחת אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר וכך בדיוק קרה, הם ניפצו לי סטיגמות ישנות, הוכיחו לי מהו העיקר ומאיזה טפל להתרחק.
חשוב לציין כי כבר מאימוני השגרה השבועיים למול מדריכי הצוות, בוגרי אדרנלין המשרתים כטייס שהגיעו להכשיר אותנו וכיוצא בזה הם שלעצמם כבר הביאו אותי לרף היכולות המתבקש, הן ברמה הפיזית והן ברמה מונומנטלית, שלא לציין את ימי הסימולציה, ההכנה למול הפסיכולוגיים, גיבוש דמה טייס וסאגות ההכנה היוקרתית שרק העלו את אחוזי ההצלחה שלי אל השמיים, תרתי משמע, בכל אופן זוהי רק ההתחלה, ואני סמוך ובטוח שםה יכניסו אותי לכל תרחיש באשר הוא!

 

מתן – צוות כושר קרבי חולון
גיבוש המתאפיין בדפוסי עבודה מנטליים העולים על גדר הרגיל, אלו שלמדנו איך להתמודד איתם באדרנלין וזו באמצעות תכנים ייעודיים לא תמצאו בשום מקום אחר.סדנאות למול מאבחני התנהגות ופסיכולוגים אשר העניקו לנו כליי התנהגות ברורים באמצעותם ידנו להוביל את העדר, ליצור נוכחות חסרת תקדים ולעבור בעקבותיהם את גיבוש טייס.מה רץ בראשו של המתגבש, איך להשפיע עליו באמצעות מהלכים קטנים אליהם לא ישים לב, מהם הנקודות אותם יש לקחת בחשבון בתרגילים מנטליים, ואיך לצלוח את הגיבוש כבר מיומו הראשון, ככה זה שמדובר בקורס הכשרה יוקרתי ולא עוד קבוצת/ חוג כושר קרבי שהגיעו לעשות צחוק מעבודה, ואני לצערי, כותב מנסיון.

 

בן – צוות כושר קרבי באר שבע
אין חכם כבעל הניסיון, ובאדרנלין כמו באדרנלין, אנו פועלים לפי שלושה קווים מנחים שיוצרים את את הניסיון המתבקש, מרמת המתאר, התכנים המדויקים, העומסים המופעלים עלינו ותחת כלל ההיבטים הרלוונטיים ועוד.
בוגרי קורס טייס הם שהגיעו להעביר לנו את ימי הסימולציה וגיבוש דמה טייס, כאשר לאחריהם קיבלו פידבק מלא ומהלכים פרקטיים אותם יישמנו לאחר מכן כדי ליצור

איך מתקבלים לקורס טייס 

 

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרכם

מערכת הכשרה ייעודית ומשומנת הבנויה מארבע אגפי הכשרה עליהם תוכלו לקרוא בעמוד אודותינו, בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע שפועלים ימים כלילות ולצד הרמוניה מושלמת על מנת לייסד ולהוביל קורס הכשרה לשירוצת משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.
 

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

טייס בחיל האויר ממליץ !

 

כבוגר אדרנלין וקורס טייס היוקרתי בפועל אין גוף אחר שמסוגל להקנות לכם ארסנל כלים כמוהם, עבודה בלתי נמדדת, התמקדות בפרטים הקטנים, שילוב אנשי מקצוע ברמות הגבוהות ביותר ופיתוח תכונת מחשב שיודעת לאמוד אתכם לנוכח הרמה המתבקש, הליך אותו עברתי לצידם והיום הוביל אותי אל העתיד שביקשתי.

עזבו סיסמאות, התפלספויות ומה שמסביב, אתם מבקשים לשרת ביחידת עלית, למקסם את עצמכם, לממש את הפוטנציאל שאתם מאמנים שקיים בכם ומחפשים מערכת ולא אדם בודד או חוג אחה"צ שידוע להפוך את כל אלו לאפשרי, הצטרפו אליהם כבר היום, אחרת אתם פשוט מבזבזים את הזמן היקר שנותר לכם.

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 0555695624 או הזינו פרטים בטופס שלפניכם ונצגינו יעלו למולכם בהקדם לתיאום אימון – ללא עלות !!!

קורס טייס
אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן