מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

רמת גן כושר קרבי

אייקון אדרנלין כושר קרבי לבן

רמת גן כושר קרבי - סיקור צוות 

אדרנלין כושר קרבי הנה חברה העוסקת בהכנת משלבים מגלל גזרות האוכלוסיה לשירות משמעותי במערך יחידות העלית של צבא ההגנה לישראל לה צוותי כושר קרבי ייעודיים בפריסה ארצית כאשר את הדגש בעמוד זה נעניק לצוות רמת גן הפועל בעירכם.

מדובר בצוות הכנה לצבא מבודל לו מעטפת הכשרה ייחודית ורב גוונית המתבטא בקורס הכנה  פורת דרך האחראיכיום  על סיפורי הצלחה מעוררי השראה של בוגרינו שניפצו את תקרת הזכוכית והיום מתפקדים כמפקדים, קצינים ואנשי מפתח בסיירות העלית וכלל היחידות המיוחדות.

מהו הליך ההכנה לצבא אותו תעברו תחת אדרנלין כושר קרבי

  • הכנה למבחני דפ"ר / ירפא א' ו ב' / מר"י של חיל הים.
  • אימוני קצה שגרתיים למול מדריך מוסמך יוצא יחידת עלית.
  • מתן תוכניות שטח וחדר כושר עצמאיות תחת עין מפקחת המותאמים לחניכנו בצורה אינדיבידואלית
  • תפריטי תזונה ע"י תזונאים מוסמכים
  • סאגות הכנה לפי לו"ז המיונים הקדם צהליים בפועל
  • סדנאות  העשרה ( לחימה / ניווטים / הכנה לראיונות )
  • ימי סימולציה לכלל הגיבושים הצהליים
  • חשיפה לדרגי מפתח בצה"ל תוך טיפול בירוקרטי מקיף בענייני מועמדינו
  • ליווי מהליך הגיוס ועד לקורסי ההכשרה לגופי הביטחון הישראלים שלאחריו.
דברי מדריך צוות רמת גן

שמי הוא ל' בוגר יחידת המתסערבים של משמר הגבול בפעול, מגבש במיל' ומדריך הכושר הקרבי של צוות רמת גן יוצא הדופן.

צוות זה פועל במתכונת עבודה אקסקלוסיבית אותה בנו ארבע אגפי הכשרה ייעודים לכך המתאפיינת בשילוב יד אדם וטכנולוגיה מתקדמת המאפשר לנו ליצור את אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל בן המועמד ליחידה אליה מכוון דרך, ובכך זוכים אנו כבר מעל עשור לאחוזי ההצלחה הגבוהים מכל בגיוס בוגרינו ליחידות המדוברות ותוך מעקב מלא לאחוזי מסיימי המסלול העומדים שבהם, יוצאי קורסי הפיקוד והקצונה וכיוצא בזה .

צוות המתפרש על שלוש לבנות מסלול הכשרה ייעודיות (בסיס, מכין וסוף) המאפשרות יצירת מענה מידי לכל מכשול שיעלה בדרכם בהליך המיונים הצהלי, מסלול הכשרת הלוחם הטובעני וועדות ההדחה המתנהלות במהלכו אותן שורדים כשישים אחוזים ופחות.

צוות המורכב מבני הנוער המובילים של העיר רמת גן – גבעתיים התאגדו למטרה מיוחדת זו ( שירות ביחידות העלית הצהליות ) ויחד הצליחו לרקום צוות כושר קרבי נחוש וממוקד שכיום מוביל את סיפורי ההצלחה המרשימים ביותר של אזורכם

רמת גן כושר קרבי - הגשת מועמדות

אנחנו כאן על מנת להכין אתכם בצורה המיקצועית והמבטיחה ביותר ליחידות החוד הצהליות 

אם אתם מהעיר רמת גן ואתם מבקשים להעפיל את המיונים המורכבים מכל בהצלחה ותחת מעטפת ההכנה המשוכללת ביותר לה מענה איש ויחס אינדיבידואלי לחניכים המשתתפים בה, מקומכם איתנו

לתיאום אימון קבלה ללא עלות חייגו 058-7071724 או השאירו פרטים 

רמת גן כושר קרבי - שו"ת

רמת גן כושר קרבי – ההרשמה לצוות האמור מתבצעת ע"י מילוי טופס ההרשמה שלפניכם או חיוג למספר הנמצא מעליו, כאשר מיד לאחר מכן ניצור קשר, רכזי אדרנלין כושר קרבי על מנת להסביר על הליך הרשמה, נבצע תיאום אימון נסיון ללא עלות, נפרט על קורס ההכשרה ושלביו ונעניק לכם מענה מלא לשאלותיכם ע"י אנשי מקצוע מהרמה הראשונה. 

 

אימון התאמה – הינו אימון ניסיון ללא עלות אך בהבדל ניכר מכל המוכר כיום בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי. 

בשונה מחוגי הכושר הקרבי העירוניים אשר כבודם במקומם מונח, אדרנלין מוגדרת כיום ע"י צבא ההגנה לישראל ומשרד הביטחון הישראלי כחברה להכשרות ביטחוניות אשר פיתחה קורס הכנה ייעודי אשר מבטיח למשתתפיו את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר במימוש מטרותיהם ושאיפותיהם, שירות ביחידות העלית של צבא ההגנה לישראל, והגופים הביטחוניים שלאחר שירות. 

כחלק מכך חשוב לציין כי אימון התאמה מגיע על מנת לבדוק את רמת ההתאמה של המשתתף להליך ההכשרה האמור והאם מתאפיין הוא בפוטנציאל לשרת כלוחם ביחידת עלית.

אימון התאמה ( נסיון ) – מיד בסיומו יודיע מדריך הצוות תחתיו פעלתם מי מבן המועמדים יזכה לעבוד תחתינו ולהגשים את שירותו הצבאי עד למקסימום.

כפי שזה עתה קראתם מדובר בחברת ההכשרות הבלעדית בישראל לכנה לשירות ביחידות העלית של צהל אשר רקמה לצד אנשי המקצוע המובילים בתחומם קרוס הכנה פורץ דרך המלשב שישה אלמנטים ושלוש לבנות מסלול בהם תעברו את התכנים הבאים 

– תוכניות / אימוני ח"כ בליווי אישי
– ליווי תזונאי מלא 
– ימי דמה, סדנאות שטח וגיבושים צהליים 
– סאגות התמקצעות בהם ירכשו המועמדים כלים אקסקלוסיבים
– סדרות העשרה מנטליות ופסיכולוגיות 
– סדנאות לחימה, תכני מסלול ועוד

לעניינו, מדובר במחיר סמלי בלבד עליו נפרט בשיחת תיאום אימון הקבלה ( נסיון )

מדובר בצוות חלוצי הפועל בעיר יהוד ושבר את תקרת הזכוכית בכך שנדע האחוזי הצלחה חסרי תקדים, בוגרים נפלאים שהעפילו ליחידות החוד הצהליות, ולפי הסדר הבא 

1.  סיירות העלית ( מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669 )
2. חטיבת הקומנדו ( אגוז דובדבן ומגלן )
3. יחידת רפאים
4. היחידות המיוחדות ( עוקץ, ימ"ס, לוטר ורוכש ) 
5. סיירות החי"ר כאחד. 

כיום ובכלל אנו חברת הכושר הקרבי וההכנה למערך הביטחון הישראלי  היחידה המכשירה לשירות מסוג זה – שירות במערך המיוחד של צה"ל, וגופי הביטחון שלאחר שירות, כאשר בהישג ידנו אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל, 

מספרים מדויקים – רק בשני מועדי הגיוס האחרונים העפילו מעל מאתיים בוגרים ליחידות החוד הצהליות וללא אחזי נפילה כלל, כאשר אומדנים מלאים ניתן למצוא בעמוד הבית.

 

מה ההבדל בן אדרנלין לעוד חוג כושר קרבי –  בשונה מחוגי ההכנה לצבא האחרים העושים עבודה נהדרת בתחומם, אדרנלין כושר קרבי הנה חברת הכשרות יוקרתית אשר פיתחה קורס הכנה מבודל  המובל ע"י שני קווים מנחים

א. כוח אדם
ב. מקצועיות

כאשר ההבדל הניכר הוא מערכת עבודה משומנת הפועלת בשלושה מישורים, ולפי המפרט הבא:

א. מבחני קבלה, וועדות נדחה
ב. שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים להתאמת המועמד
ג. אישור פעילות מוסדר למול שלושה גורמים ממשלתיים

כאשר פירוט מלא של נקודות אלו ניתן לקרוא בעמוד הבית 

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן