מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

תל אביב כושר קרבי

אייקון אדרנלין כושר קרבי לבן

אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכשרות הבלעדית להכנה לשירות משמעותי ביחידות עלית הצהליות אשר פועלת בפריסה ארצית ולה צוותי פעולה ייעודים לפי מטרות המלשבים ברחבי הארץ ובפרט צוות הכושר הקרבי בעיר תל אביב.

צוות תל אביב פועל במתכונת קורס הכשרה ייעודי אותו הרכיבו בהרמוניה מושלמת ארבע אגפי הכשרה ייעודים ( אגף הכושר הקרבי, אגף מקצועות הספורט, אגף מדעי ההתנהגות ואדף הסטטיסטיקה וההתאמה) הפועלים ימים ולילות על מנת לנתח את משתתפינו ובכך להביא אותם להתאמה מלאה לשאיפותיהם האישיות.

מהו הליך ההכנה לצבא אותו תעברו תחת אדרנלין כושר קרבי
  • צוות כושר קרבי זה פועל במתכונת שגרה של שלושה אימוניים שבועיים תחת מדריך יוצא יחידה מיוחדת לו כלל תעודות ההסמכה הרלוונטיות.
  • לצד תוכניות השגרה יבצעו חניכי צוות הכושר הקרבי אימוני שטח עצמאים / תוכניות חדר כושר מותאמת אישית ברמה האינדיבידואלית לפי יכולת המשתתף ומועדי מיוניו.
  • תפריטי תזונה אותו ירכיבו תזונאים מוסמכים הפועלים תחת אדרנלין כושר קרבי באגף מקצועות הספורט
  • סדנאות וסדרות העשרה מטעם האגף המנטלי המפתחות את החוסן הנפשי, המנטלי והביטחון העצמי של כלל מועמדינו.
  • סדנאות קצה וימי דמה מדויקים בשיתוף פעולה מלא מצד יחידות החוד הצהליות למולם מייסד אדרנלין כושר קרבי חתום ( נוהל הגדרה הממשלתי הבלעדי האחרון שנחתם, אי לכך והתאם לזו אין גוף מוסמך אחר בענף ההכנה לצבא כאדרנלין כושר קרבי )
  • סדרות העשרה בנושאי לחימה / ניווטים
  • הכנה למבחנים הפסיכוטכנים ( צו ראשון / ירפ"א א' / מר"י )
דברי מדריך צוות תל אביב

את דרכי ליחידות החוד הצהליות התחלתי כנער תועה שידע לעשות את הבחירה הנכונה ולהעניק למומחים בענף ההכנה לצבא להוביל אותו בביטחה אל היעד.

נער שזכה למעטפת הכנה שכללה תוכניות שיגרה עצימות, ניתוח פרטני מעמיק ברמה השוטפת, ימי סימולציה מדויקים וסדנאות העשרה מגוונות שפיתחו בי את האמונה העצמית, היצירתיות, קור הרוח, סתגלנות ויכולות הובלה ופיקוד שהעצימו בי את הידיעה שאני פשוט מסוגל ליותר אם אכוון לכך.

קווים מנחים אותם אימצתי מקודמי אותם אני מנחיל במועמדינו החדשים המתבטא בקו המנחה כי " הליך הכשרה נכון יתגבר על כל כישרון" וזו נוכחתי להכיר מנסיוני האישי כפי שציינתי לעיל'. 

לאדרנלין כושר קרבי היכולת להכשיר כל מלש"ב באשר הוא לשירות ביחידות המיוחדות של צבא ההגנה לישראל, מה שמתבקש מכם סך הכל הוא פשוט לבקש זאת.

תל אביב כושר קרבי - הגשת מועמדות

אם אתם מבקשים את הצוות הוותיק ביותר בעיר תל אביב לו אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל.

צוו הפועל במתכונת של מקצועיות וניתוח פרטני אשר יעודן הוא מקסום יכולות המשתתף עד לכדי שצוות תל אביב הצליח להפוך את הסיפורים המורכבים ביותר ( זמני קצה קצרים, פציעות עבר, חוסר כושר ובעלי מסה ) לסיפורי הצלחה מרקיעי שחקים, הזינו את פרטיכם בטופס שמתחת ורכיזנו יעלו למולכם בהקדם האפשרי לתיאום אימון קבלה ( נסיון ) ללא עלות

לתיאום אימון קבלה ללא עלות חייגו 058-7071724 או השאירו פרטים 

תל אביב כושר קרבי

על מנת להגיש מועמדות ולצהטרף לצוות תל אביב והוותיק ביותר באדרנלין עליכם לנקוט פעולה פשוטה, למלא את טופס הזנת הפרטים אשר לפניכם או באמצעות חיוג למספר הפלאפון 0587071724, רכזי אדרנלין כושר קרבי יחזרו אליכם בשיחת טלפון פרטנית לעניין הליך הצטרפות, מתכונת קורס ההכשרה ושלביו, ענייני תשלום וכיוצ', כאשר בסיום השיחה יתאמו רכזינו אימון התאמה ( נסיון) לצוות הפועל באזוריכם 

 

מדובר באימון נסיון ללא עלות העונה לשם אימון התאמה, וזהו ההסבר :  בשונה מחוגי הכנה לצבא פרטיים או חברות הכושר הקרבי נושנות, אדרנלין פועלת במתוכנת חברה להכשרות ביטחוניות הבחורת את משתתפיה בקפידה ובמטרה לשמור על כוח אדם איכותי ורף הצלחה בלתי מושג, אי לכך ובהתאם לזו לא כל מועמד אשר ידפוק על מפתן דלתותינו יזכה להצטרף 

הסבר: לאחר סיום אימון הניסיון בפועל, ימסור לכם מדריך הצוות תחתיו פעלתם האם ניחנתם ברף היכולות והפוטנציאל המתבקשים על מנת לשרת כלוחם ביחידת עלית, כאשר לצד בשורה זו יחתום הוא את הליך הצטרפותכם לאדרנלין כושר קרבי, מי נבחר לעמוד כחלק מצוות כוכר יאיר ומי אינו מתאים למסלול יוקרתי ממוקד וקולע כשלנו.

 

מדובר במערך הכשרה משומן אשר יעניק למשתתפיו את רך היכולות המתבקש על מנת לצלוח את המיונים הצהליים בהצטיינות, לחצות את לבנות מסלול הכשרת הלוחם בקלילות ולהתברג לתפקידי המפתח אליהם שאף, כאשר כל אלו יושגו ע"י מעבר השירותים הבאים : 

– תוכניות / אימוני ח"כ בליווי אישי
– ליווי תזונאי מלא 
– ימי דמה, סדנאות שטח וגיבושים צהליים 
– סאגות התמקצעות בהם ירכשו המועמדים כלים אקסקלוסיבים
– סדרות העשרה מנטליות ופסיכולוגיות 
– סדנאות לחימה, תכני מסלול ועוד

לעניינו, מדובר במחיר סמלי בלבד עליו נפרט בשיחת תיאום אימון הקבלה ( נסיון )

מדובר בצוות חלוצי הפועל בעיר תל אגביב אשר ניפץ את תקרת הזכוכית והעפיל במספרים חסרי תקדים של כמות בוגרים אר משרתים כיום בתפקידי מפתח ביחידות העלית של צהל, הישגים אשר נובעים מהליך ההכשרה שלפניכם : 

1.  סיירות העלית ( מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669 )
2. חטיבת הקומנדו ( אגוז דובדבן ומגלן )
3. יחידת רפאים
4. היחידות המיוחדות ( עוקץ, ימ"ס, לוטר ורוכש ) 
5. סיירות החי"ר כאחד. 

יש להבהיר ואף להדגיש כי אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכשרות הבלעדית אשר עוסקת בהכנת מועמדיה לשירות ביחידות החוד הצהליות וללא יוצא מן הכלל   כאשר בהישג ידנו אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל, 

אחוזי הצלחה – רק בשני מועדי הגיוס האחרונים העפילו מעל מאתיים בוגרים ליחידות החוד הצהליות וללא אחזי נפילה כלל, כאשר אומדנים מלאים ניתן למצוא בעמוד הבית.

 

מה ההבדל בן אדרנלין לעוד חוג כושר קרבי 

מעבר לכך שאנו היחידים שבוחרים את מועמדינו בעוד אלו פתוחים לכל הבא ליד, בשונה מחוגי ההכנה לצבא האחרים העושים עבודה נהדרת בתחומם,אדרנלין כושר קרבי הנה חברת הכשרות יוקרתית אשר פיתחה קורס הכנה מבודל המונהג ע"י שני קווים מנחים המאפיינים את גופי הביטחון המובילים בישראל 

א. כוח אדם
ב. מקצועיות

כאשר ההבדל הניכר הוא מערכת עבודה משומנת הפועלת בשלושה מישורים, ולפי המפרט הבא:

א. מבחני קבלה, וועדות נדחה
ב. שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים להתאמת המועמד
ג. אישור פעילות מוסדר למול שלושה גורמים ממשלתיים

פירוט מלא של נקודות אלו ניתן לקרוא בעמוד הבית באתר החברה 

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן