מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

יום סיירות (יום שדה) – תוצאות אוקטובר 2023

יום סיירות אוקטובר 2023 תוצאות 

כושר קרבי אדרנליןיום סיירות אוקטובר 2023 תוצאות : לפניכם מאמר שיסקר בפניכם את תוצאות משתתפי אדרנלין כושר קרבי אשר הגיעו במועד זה לאחוזי הצלחה מקסימלים ושברו את תקרת הזכוכית של ענף ההכנה לצבא ובכלל.

תוצאות המבטאות הליך הכשרה מקצועי ויוקרתי אותו אנו דואגים לספק למשתתפינו על מנת להגשים את מטרותיהם  האישיות תוך יצירת מעטפת הכנה שתוכל להכיל את כל מבוקשם על מנת לעמוד נכונים לכיוון המיונים הקדם צהליים בכלל והמסלול בפרט.

שימו לב כי מדובר במועד מצומצם כמו כל מועד אוקטובר, על כן על אף מספר המועמדים המצומצם חשוב להכיר שאלו מי שיצאו ועברו וללא יוצא מן הכלל

 

*** מזמינים אתכם לצאת בהשוואות !!

 

 

תוצאות עובר יום סיירות ינואר 2023 – גיבוש מטכל

טל – פת – מטכל

יושי – חיפה – מטכל

עדן – כפר סבא – מטכל

שוהם – חיפה – מטכל

לרוי – אשדוד – מטכל

שלמה – ירושלים – מטכל

רותם – חיפה – מטכל

חיים – פת – מטכל

רואי – פת – מטכל

דוד – אשקלון – מטכל

גבי – חולון – מטכל

אפק – חולון – מטכל

יוחאי – נהריה – מטכל

 

תוצאות עובר יום סיירות ינואר 2023 – גיבוש שייטת 13

אביתאי – נס ציונה – שייטת 

ירין – גבעתיים – שייטת

נתאי – אשקלון – שייטת

ליאור – נתניה – שייטת

אסא – נתניה – שייטת

תוצאות עובר יום סיירות ינואר 2023 – גיבוש חובלים

בן – חדרה – חובלים

צבי – ירושלים – חובלים

מקסים – חיפה – חובלים

מקסים – תל אביב – חובלים

אלון – תל אביב – חובלים

גיא – תל אביב – חובלים

חמודי – נהריה – חובלים

איתן – נתניה – חובלים

עדיאל – חולון – חובלים

רן – חיפה – חובלים

עומר – פת – חובלים

יובל – ראשל״צ – חובלים

יניר – נהריה – חובלים

הלל – ירושלים – חובלי

תוצאות יום סיירות אוקטובר 2023 - חוויות מועמדי אדרנלין 

 

שלמה מטכל – צוות ירושלים  

חצי שנה באדרנלין כאשר כבר בסימולציה הראשונה שלי מול המנכל אתגרתי אותו ודרשתי ממנו להעביר אותי ליחידת שלדג אליה אני מכוון מטרה – וכך בדיוק עשה. הוא ניתח אותי במהלך כל הסימולציה והודיע לי שאם אתמיד ואבצע את כל מערך ההכשרה שהכינו לנו, אעבור את יום סיירות שלפני בהצלחה כמו גם את הגיבוש. יצאתי ליום סיירות וזכיתי לעבור אותו לגיבוש אחוד מטכל וכמובן ממנו ליחידת שלדג. 

אני רוצה להודות לאדרנלין כי שום דבר מזה לא היה קורה אם לא הייתם מכשירים אותנו ממש מכף רגל ועד ראש. תודה על הסימולציות שוברות השוויון האלו, על המדריכים ממטכל ושייטת, על מתאר ותכנים מדויקים, על עומסים שעלו על המיונים בפועל ועל ההדרכה הייעודית והמקצועית שלכם, אני חייב לכם הכל!

נתאי שייטת 13 – צוות אשקלון 

הגעתי אליהם מקבוצת כושר קרבי של אחרת, נפלתי לעוד פרסומת מצועצעת במקום להגדיל ראש ולחפש היטב כדי למצוא אותם, אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכשרה שלהם ליחידות עלית. בכל מקרה קיבלתי את הארה שהייתי צריך ברגע שהגעתי לאימון נסיון באדרנלין והמדריך שכמעט ולא קיבל אותי. חודשיים היו הזמן שלי להפוך את הקערה על פיה והצלחתי בזכות הליווי האישי לו זכיתי. 

אימוני שיגרה עצימים ובהם עומסים מבוקרים, מדריכי חדר כושר שליווי אותו לתוך המכון, תזונאי שדאג לכל ארוחה שכנסתי לפה סאגות ההכנה עם אנשי המקצוע, שיחות הנפש עם המנכל וכל אלו על קצה המזלג למעטפת המקצועית שקיבלתי. שאתה מגיע לגוף כזה גדול אתה לא מצפה לקבל רמת יחס כזו אישית, אבל למזלי טעיתי ( שוב ) יצאתי עם הכסלים שהם העניקו לי ועברתי בהצלחה לגיבוש היחידה, הדרך עוד ארוכה אבל אני יודע שאיתם אנצח ! 

איתן חובלים – צוות נתניה

בשונה מאחרים, חובל / צוללן תמיד הייתה המטרה שלי, גם אני כמו השניים מעלי הגעתי חודשים ספורים לפני יום סיירות שלי כיווון מטרה אחד – גיבוש חובלים והגיוס לחייל. סגל אדרנלין העניק לי יכולות פיזיות מרשימות בשבועות בודדים ותדרך אותי היטב איך להתנהל ביום הסיירות כדי להעפיל לגיבוש זה. 

מה שהשפיע עלי זו בעיקר היתה התפיסה שהם הקנו לי, מודעות עצמית, אמונה וביטחון שאפשרו לי להרים את הראש לנפח חזה ולהסתכל לכל אדם בשחור בעיניים, להתסער על כל מכשול בעוד אחרים פשוט התמוטטו מעצבים ( כמו שקרה על הקו ביום סיירות ) ולנצח, מיותר לציין כי בזכותם הובלתי את היום וביקשתי חובלים והם למזלי חטפו אותי ישירות אליהם, אם אתם שואלים מה קרה אחרי היומס, התקבלתי לקורס חובלים, אבל מהו הליך ההכנה שעברתי, את זה תגלו בפוסט התוצאות הבא ! 

קורס הכנה - לבנת יום סיירות נחשפת!

 

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההתאמה הגבוהים בענף ההכנה לצבא והכושר הקרבי היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול הטובעניים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך ההכשרה הייעודי שלכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר ומדוייק הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את יחידות החוד הצהליות וגפי הביטחון שלאחר השירות, כוח אדם ( מועמדים) ומקצועיות אשר יטמיעו בכם את המסוגלות להתגבר על כל מכשול אויב ואורב בדרכם. 

יש להוסיף כי מדובר במערכת הכשרה ייעודית ומשומנת הבנויה מארבע אגפי הכשרה עליהם תוכלו לקרוא בעמוד אודותינו, בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע שפועלים ימים כלילות על מנת ליצור קורס הכשרה לצבא פורץ דרך לו שלוש לבנות הכשרה ייעודיות ושש תתי לבנות בהן פועלים משתתפינו לפי לו"ז מדויק כאשר בסוף כל שלב בו יפגשו את התוצאה הסופית בהתאם לדרגתם ולפי המפרט הבא :

• תכני שיגרה אקסלוסיבים
• מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
• סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי 
• סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
• הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
• סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כל אלו פועלים תחת טכנולוגיה שהקדימה את זמנה אותה פיתחנו ע"י בוגרי 8200 ויחידות הסייבר הצהליות אשר יודעת להשלים את החסר ולבצע התאמה מלאה בן המועמד ליחידה המתבקשת.

שילוב הן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בלכ מחזו גגיוס

איך מעפילים לגיבוש מטכל / גיבוש שייטת / גיבוש חולים וצוללות 

 

שבועות בודדים ואתם בתור הגיבוש האחוד או חובלים וצוללות אליו כיוונתם מגיל צעיר, קל וחומר אם תשכילו להכיר שמס חודשים או שנים זה האידיאל, לכן אם אתם מבקשים להתקבל ולהצטיין תחת קורס הכשרה ייעודי שהוכיח עצמו כבר מעל עשור – כי אם תוצאות לא מתווכחים, הצטרפו אלינו ! 

לתיאום אימון ללא עלות חייגו 058-7071724 או הכנסו לסטורי הזינו פרטים ורכזינו יעלו למולכם בהקדם

יום סיירות אוקטובר 2023
אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן