מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

גדסר נחל איך מתקבלים המדריך המלא

שמי הוא ג' מגבש במיל בגדסר נחל ( סיירת נחל ) ואדרנלין בפועל ואת המאמר שלפניכם אני כותב על מנת להעניק לכםאת הקווים המנחים ודפוסי ההתנהגות שיעניקו לכם את האפשרות להתבלט על פני אחרים במעמד הגיבוש בפועל.

גדסר נחל ( סיירת נחל ) קריטריונים 

מדובר בציונים הניתנים לאחר ביצוע המיון מהראשוני של מלשבים בצהל- הצו הראשון, כאשר לפי אלו תאותרו לשירות כלוחם חיר בצהל, לענייננו לוחם נחל.

א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.

  • אין מגבת ראיה לשירות בחטיבת הנחל או בגדסר החטיבה 
  • סעיפים פוסלים מינורים אשר משאירים פרופיל קרבי לא ימנעו שירות בחטיבת הנחל 
 

ב. דפ"ר 40 – 30 ומעלה

  • דפר 30 אינו מונע תפקידי לחימה אך מספר ההקצאות לו קטנות מציוני גבוהים ממנו ועל כן בעלי דפר זה יתבקשו להציג רף יכולות ורמת התאמה העולים על גדר הרגיל
  • במידה וישנו דפ"ר נמוך מכך ניתן להגיש ערעור ולבצע מבחן דפ"ר נוסף

גדסר נחל ערוצי קבלה

לאחר שתעמדו בשני הנתונים האישיים המתבקשים, גדסר גולני תאתר אתכם לכוחותיה באמצעות שני ערוצי קבלה אותם נעלה, וזהו סדרם

ערוץ ראשון : יחטיות נחל ( עקרי )

לאחר גיוס לחטיבת הנחל תצאו לגיבוש העונה לשם יחטיות נחל   אשר ממיין כיום ולפי הנהלים החדשים לסיירת נחל המאוחדת ( פלסר נחל, פלחה"ן נחל, ועורב נחל) וחטיבת הקומנדו ( מגלן דובדבן ואגוז )

גיבוש המתקיים בבאח החטיבה ומונה 3 ימים שיחלו ביום שני בשעות אחרה"צ המאוחרות ככלל גיבושי היחטיות החטיבתיים, בו תבצעו תכנים פזיים, מנטליים, מחשבתיים ודינמים שיביאו את כלל המועמדים לנקודות שבירה אגרסיביות ובמטרה לנתח בכם שישה אלמנטים כאשר על השניים המובילים שבהם תחשפו בהמשך במאמר זה.

 ראשון לאחר מכן יתבצע מסדר דמעות ובו תאותרו מי מכם לסיירת נחל, מי לקומנדו ומי שלא התכונן כראוי לגדודי חטיבת הנחל האיכותיים.

ערוץ קבלה שני – ראיונות

אפשרות ראשונה : מדובר בשלב המתבצע לאחר המיונים הקדם צהליים  הבאים: 

 

לשלב זה תגיעו לאחר מעבר יום סיירת ( יום שדה ) בהצלחה וביצוע גיבוש גיבוש של אחת מהיחידות המופיעות לעיל אותו תסיימו עד הסוף בתוצאת "לא עבר"
שבוע לאחר מכן כלל המסיימים יקבלו זימון לשבוע ראיונות ליחידת המיוחדות והגסרים החטבתיים וזהו סדרם : לוט"ר, עוקץ, יהל"ם, ימ"ס, רוכש והגדסרים המפוארים בהם תבחרו לפי שכלול כלל הנתונים ממועד הגיבוש ואלו אותם תייצגו בפני המראיין.

אפשרות שניה : ערוץ הזהה לקודמו רק שאותו תבצעו לאחר שנפלטתם מקורס טייס, חובלים, צוללות או  מאחת מסיירות העלית ( סיירת מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669 )
כחלק מהיחידות הממיינות תעמוד עוקץ עם מספר הקצאות בודדות אותן תעניק למתאימים ביותר.

דגשים שעליכם להכיר

  • את התשובות משבוע ראיונות תקבלו כשבועיים לאחריו דרך הודעת sms מטעם מיטב
  • ליחידה מספר הקצאות של כ-90 לוחמים למחזור גיוס כאשר את רובם יאותרו מטעם גיבוש היחטיות של החטיבה ולא משבוע הראיונות שסיקרנו לפניכם בזה הרגע.
נחל גיבוש יחטיות נחל

גיבוש יחטיות נחל מאת דובר צהל 

גיבוש נחל ( יחטיות נחל ) מבט מבפנים

לאחר שקראתם על כלל ערוצי הקבלה לסיירת נחל השלב הבא הוא להבין איך הם מתקיימים בפועל וזו נעשה תחת סיקור חוויות בוגר אדרנלין שהתקבל ליחידה במועד האחרון ודרך הערוץ המשמעותי שלה.

מגבש : אתם זוחלים לשק המונח לפניכם ומקפים אותו מימין לשממאל, בחזרה לקו הזינוק תוך כדי שהסתדרתם לפי מקומותכם ( סדרי הגעה )
בוגר אדרנלין : נעמדנו שם על קו הזינוק, ממקדים מבט לכיוון השק שלמולנו, רוכנים קדימה ומבקשים להתפוצץ לכיוונו בסערה, אפשר היה לחתוך את המתח בסכין עד לרגע אחד מכריע שאיתו התחיל גיבוש יחטיות גבעתי, רגע ההזנקה, ללא כל התרעה מוקדמת הוא הזניק אותנו בזה אחר זה למקצי זחילה של עשרים מטרים ושמר על מנוחה של שניות בודדות ביניהם כדי ליצור גל פרישה אגרסיבי.
מגבש: קדימה יש לי ארבע אני לא צריך יותר כל השאר לחדול ולחזור לקו בריצה מהירה אחרת אזניק בלעדיכם,

כחלק מהליך ההכנה באדרנלין הם מסרו לנו ארבע כלים לביצוע זחילה נכונה אשר תחסוך לנו אנרגיה, תשמור על קצב אחיד וצעדים רחוקים בעוד אחרים פשוט יפלו תחת העומס

בוגר : אחרי ארבע מקצים בהם הובלתי ללא עוררין הוא החליט לקחת אותי חמישה צעדים אחורה על מנת להעמיד את רף היכולות שלי למבחן.
מגבש: לא משנה איך תסתכלו על זה חברים, כרגע רק אותו אני מקבל ליחידה, תתעוררו ותפעיפו אותו מהמקום הראשון במיידי.
בוגר: בדיוק כמו שעברתי בצוות אדרנלין כושר קרבי יהוד מונסון רק שזה ביחס למערך האימונים של אדרנלין  הרגיש פשוט קייטנה

מגבש : הזהרתי אתכם במקצה הרביעי ולא ראיתי שום שינוי בעניין, אני שולח אותו עשרה צעדים אחורה והפעם מתוך תקווה שיש כאן לפחות מועמד אחד ראוי שיכול להפתיע את כולנו ותפוס את ההובלה.
בוגר: הוא ידע בדיוק מה הוא עושה, הוא שתל בהם רגשות מעורבים שיגרמו להם בעוד רגע להתפוצץ ולהילחם בי בחירוף נפש, מה שהוא לא ידע זה שאת אותם מתווי הרגש שהוא הרגע הפעיל בהם אני למדתי ליצור בצורה מלאכותית באמצעות ארבע כלים שלמדתי ממייסד אדרנלין והאגף הפסיכולוגי בחברה, כך שלקפוץ מאפס למאה מבחינתי היה עוד דבר שבשגרה.

מגבש: צאו!
בוגר: חלפתי מעליהם כמו סערה, מהחלש ועד החזק שביניהם, שלושה מטרים שלמים שהפרידו ביני ( המקום הראשון ) לבין המקום השני ואני שנעמדתי דרוך למקצה הבא

מגבש: איך התכוננת לגיבוש ?
בוגר: כושר קרבי אדרנלין
מגבש: ברוך הבא לסיירת ( הוא מילמל בצורה לא ברורה )
בוגר: קיבלתי המגבש

סיכה סיירת נחל

סוך מסלול גדסר נחל ( סיירת נחל ) – בוגר אדרנלין כושר קרבי 

גדסר נחל קווים מנחים

על מנת להעפיל לגדסר צנחנים  עליכם להכיר מספר קווים מנחים שיעניקו לכם יתרון יוצא דופן על כלל המתגבשים שלצידכם כאשר שניים מהם בחרנו לחשוף למענכם כבר היום בעוד את השאר נעניק למשתתפי אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכנה לצבא הייעודי ליחידות עלית אותו יעברו תחתינו 

חוסן מנטלי / חוסן פיזי

כמי שמבקשים להגיע לסיירת נחל עליכם להכיר כי מדובר במסלול קשה מנשוא בו תדרשו לשקף רף יכולות ורמת התאמה גבוהים מגדר הרגיל כפי שכתבנו לעיל שיתבטא בהובלה יציבה וחד משמעית על צוות הלוחמים שאתכם עוד משלבי טירונות הבסיס בבאח ועד ללבנות מסלול ההכשרה המתקדמות שלאחריו ומתוך הידיעה שכדי לעמוד בקריטריונים אלו של גדסר נחל עליכם יהיה להשתפר תוך כדי תנועה ולמקסם את רך יכולתכם בכל שלב אליו תכנסו, דבר שלבדו מוביל לגלי פרישה לא מעטים ממסלול הכשרת לוחם סיירת נחל
איך הדבר בא לידי ביטוי : כפי שזה עתה קראתם בשלבי המיון של מערך יחידות העלית אנו נעשה הכל על מנת להוציא אתכם מאיזון וזו במטרה להכיר עד כמה קרי רוח ויציבים אתם מסוגלים להיות, בעוד שסגל ההדרכה ינסה לתעתע בכם בכל דרך אפשרית ובמטרה לפגוע במיקומכם הצוולתי עליכם מנגד תוטל האחריות לפרות את הגבולות של עצמכם ולצד אלו להמשיך ולשמור על יציבות חסרת פשרות במקומות הראשונים על קו הזינוק בכל תרגיל באשר הוא.
כך תעידו כי מדובר באנשים בעלי חוסן מנטלי יוצא מן הכלל שמתנהלים מתוך שכל ולא רגש.

הסתגלות והשתפרות ( מגמת שיפור )

דגש בלתי נפרד מזה אותו קראתם לעיל, כך שלצד אותה יציבות חסרת פשרות אתם תדרשו לטפס בשלבי הסולם כלפי מעלה משום שאלו הן דרישות המסלול ביחידתנו.
תכני בסיס שבמהרה יהפכו למתאגרים, מורכבים ואגרסיבים יותר כך שרק מועמד שידע להשתכלל לצידם יגיע לטקס הסיכה המיוחל שמסמל מבחינתו את הפיכתכם ללוחם האולטמיטיבי וזה שידע להתעלות על עצמו ולפרוץ גבולות אישיים בזמני קצה קצרים וייעודים.
איך הדבר בא לידי ביטוי : "מגמת שיפור" מכנים זאת במיוני היחידה המוצגים ע"י יכולות הסתגלות ושיפור גבוהים תוך כדי תנועה בכלל התכנים אותם תחוו תחתינו, מהפיזים ועד הדינמים שבהם וללא יוצא מן הכלל.
לדוגמא: שיפור מקומכם בסדרי ההגעה, למידת הצוות והובלתו, קיצור זמנים במשימות פירוק והרבה וכיוצא בזה

קווים מנחים של סיירות מאוחדות

חברים מדובר בשני קווי מנחים המובילים את כלל סיירות החוד המאוחדות ( סיירות חי"ר ) אשר יעידו עליכם כבעלי אופי הלוחם המתאים לשירות בסיירת תוך השבחת הצוות אליו השתייכת ומעמד היחידה בכלל.

גדסר נחל - איך מתקבלים

על מנת להכין את עצמכם ליחידה שכזו ולפי הקווים המנחים אותם ציינתי תתבקשו להצטרף להליך הכשרה יעודי להכנה ליחידות העלית, המיונים המשתנים אותם תדרשו לעבור בהצלחה ולבנות הכשרה המסלול המנפות עד לטקס הסיכה המיוחל שבסופו.

משכך רק מסלול הדוגל במקצועיות ובנוי מלבנות הכנה זהות ליחידות החוד יעניק לכם את מבוקשם.

קורס הכנה ליחידות עלית – אדרנלין כושר קרבי

 

לבנת הכשרה ראשונה : הכנת בסיס
ביצוע תוכניות אימון שבועיות שוטפות אותם יובילו הצוות המקצועי וסגל ההדרכה בחברת אדרנלין כושר קרבי בהם יתקיימו אימוני חוץ שגרתיים, חדר כושר ותפריטי תזונה ובשילוב תוכניות עצמאיות ייעודיות לשלבי מיונכם על מנת לבנות יכולות פיזיות גבוהות שיהוו הבסיס לשאר השלבים המתקרבים.

חשוב לציין – כבר משלב זה תעמדו ברמת היכולות הגבוהות ביותר מבין כלל המלשבים בארץ, שיעניקו לכם את היכולות להתגבר עליהם ולצלוח את המיונים בקלילות, אך מבחינתנו זה עדיין לא מספיק.

לבנת הכשרה שניה  : סאגות מיקצעויות
לאחר בניית בסיס מוצק וחזק אתם תכנסו לשלב המקצועות של אדרנלין כושר קרבי בו תעבדו תחת אנשי המקצוע המומחים בתחומם מענפי הספורט, התזונה, הפסיכולוגיה וההדרכות הביטחוניות ובהם תרכשו יכולות טכניקה גבוהות, חוסן נפשי בלתי ניתן לעצירה ואלו בליווי הרצאות, סדרות וסדנאות שיעניקו לכם מסוגלות שאין למשל”ב אחר בישראל.

לבנת הכשרה שלישית : ימי שיא
ימי דמה מדויקים בשיתוף פעולה מצד יחידות העלית המדוברות אשר יגיעו
על מנת לבצע למענכם סימולציות דמה מדויקות לפי המפרט הבא

1.סימולציית יום סיירות
2.סדרות גיבושים בצוותים ייעודים לגיבוש טייס, אחודים ( מטכל ושייטת ) חובלים וצוללות,
יחטיות וגיבוש צנחנים.

ימים אלו יתבצעו תוך ניתוח פרטני והענקת משוב אישי
ומשתכלל בעזרת *טכנולוגיה מתקדמת* וידי אדם אותם פיתחנו במהלך העשור אחרון וזו
אותה צהל מאמץ ברגעים אלו למיוניו עי האגף הרביעי של החברה עליו תוכלו לקרוא בדף האודות

לבנת הכשרה  רביעית : צוותים יעודיים
עבודה בצוותים ייעודים חודשים ספורים לפני הגיבושים תחת מגבשי היחידות המיוחדות הפעילים תוך התאמת מלאה של כלל יכולות המועמד לאופי היחידה המתבקשת והגדלת תוך עמידה באחוזי המעבר הגבוהים מכל.

לבנת הכשרה חמישית : הכנת מסלול
לאחר מעבר גיבוש ועמידה במבחן התוצאה יחל המועמד הליך הכנה לשלבי המסלול המפרכים בהם יעבור, סדנאות ניווט, תכני לחימה ותוכניות “מכין” אותם יבצע בשלבי הניפויים של סיירות העלית, חטיבת הקומנדו והגדסרים החטיבתים הנחשבים

חשוב להכיר : ליווי קפדני מלא 
מערך הסטטיסטיקה: מרגע הקבלה ועד לסיום הקורס ינותחו משתתפיה תוכנית תחת אגף הסטטיסטיקה וההסתברות וזו תחת פיתוח מערכת טכנולוגית חסרת תקדים שפותחה בעשור האחרון ולה אחוזי ההתאמה הגבוהים מכל
לאחר שחרור: שילוב בוגרי אדרנלין במערך הקבע, השב”ס, “השירות”, וקורסי הכנה ליחידות הקצה של משטרת ישראל.אחודים, 

אם הכרתם כי לסיירת נחל וחטיבת העוז יתקבלו רק מי שהטמיע בעצמו את המשפט "הניצחון דורש הכנה מוקדמת" ואתם קורצם דווקא מהחומר הזה, לוחמי עלית שיקריבו את היקר מכל כדי להגן על המולדת.

אם אתם מבינים כי אדרנלין כושר קרבי הנה החברה הבלעדית שלה היכולת להכין ליחידות החוד הצהליות וזו תוך התחייבות מלאה לתוצאות למי מכם שיעניק לנו את הזכות להוביל אותו אל הפסגה אליה הציב יעד.

אדרנלין כושר קרבי – קורס הכנה בלעדי ופורץ דרך ליחידות העלית הצהליות מחכה רק לכם עם אימון ניסיון ללא עלות

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן