מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

הכלים שיאפשרו כלם לסיים מצטיין מסלול בדובדבן

מצטיין מסלול : ככה תזכו לתואר !

מצטיין מסלול: מאמר אשר יחשוף את הליך הכשרה אותו עבר בוגר אדרנלין אשר הפך אותו במהרה למצטיין מסלול ביחידת המסתערבים ( יחידת דובדבן )

מה תמצאו בכתבה ששיגעה את גוגל 

  1. דברי בוגר אדרנלין 
  2. מפרט הליך הכשרה
  3. שריון אימון נסיון ללא עלות 
 

אם אתם מבקשים להכיר עוד לחצו על הקישור הבאאדרנלין כושר קרבי : כושר קרבי – קורס הכנה ליחידות עילית

מצטיין מסלול - הופכים סימני שאלה לסימני קריאה

🍒י' מצטיין סוף מסלול יחידת דובדבן – צוות יהוד כושר קרבי 

אני זוכר זאת כאילו זה היה אתמול, עוד נער שהחליט לקחת את החיים בשתי ידיים ולהכין עצמו בצורה נכונה אל עבר המטרות אותן הציב, שירות ביחידת המסתערבים של צבא ההגנה לישראל תוך לקיחת כלל הסיכונים בחשבון, סיכויים בודדים לעבור.
התפתח שיח בן חברים שהוביל אותי לחוג הכנה לצבא שהתיימר להכין ליחידות האמורות ( מערך סיירות העלית ) תוך הטעיה מוחלטת של משתתפיו וסיכון היקר מכל להם, עתידם.
שני שעורים בלבד תחתיהם היו הקש ששבר את גב הגמל, שיווק אגרסיבי תוך הנסיון * לשנות תדמית ולהדמות לאחר ** כדי שבפועל יפגעו בעוד מלשב נאיבי שינחל אכזבה ואת השלכותיה.

עצרתי כדי לחשוב, לשכלל את צעדי ולהכיר כי יש גוף אותו הם מנסים לחקות, זה אותו אני מחוייב למצוא אחרת אפול בן הכיסאות, חברת הכשרות שלימים הפכתי לחלק ממועמדיה, אדרנלין כושר קרבי
חברה שהפכה את כל סימני השאלה שלנו לסימני קריאה באמצעות קורס הכשרה יוקרתי המובל עי אנשי המקצוע שידעו לתת מענה לכל מכשול שנקרה בדרכנו, מערך עבודה אקסקלוסיבי אשר מיקסם אותנו לרמות חסרות תקדים, שיטת פעולה יוצאת דופן שהפכה את החוקים, שברה מוסכמויות, ריסקה את ההגיון הבריא וכיום עומדת על אחוזי ההצלחה הכמותיים והאיכותיים ביותר בענף ההכנה לצבא.
הם הכינו אותי למועד המיון בפועל, לבנות ההכשרה במסלול הלוחם ביחידה ( טירונות, מכין, מקצועות ומסמכמים ) והמעמד הנכסף של מצטיין סוף מסלול.

אני לא מיוחד, להפך הוא הנכון, לא התברכתי בכשרון או מכלול יכולות יוצאי דופן, שום דבר בחיי לא הלך לי לפי הספר אבל הם היו שם להוכיח לי את שתי הנקודות שעשו את כל ההבדל

1. רצון מעיד על יכולת – השאיפה להשיג מטרה מסויימת בעוד אחרים אפילו לא כיוונו אליה יעד, מעידה שאתם מסוגלים לכבוש אותה
2. עבודה קשה תתגבר על כל כשרון – תוכנית פעולה נכונה, מותאמת, יחודית ומנותבת היא שתיצור בכם את המסגולות להפיל את שאר המתחרים מהרגליים.

כאשר את אלו אני מוסר לכם במטרה אחת – לשקף לכם עובדה אחת, לצידם ( אדרנלין ) אתם מסוגלים לכך

❗  הופכים סימני שאלה לסימני קריאה ❗
אם אתם מבקשים לרכוש יכולות חסרות תקדים בקורס ההכנה הבלעדי בישראל לשירות פורץ ביחידות החוד הצהליות תחת התחייבות מלאה להגשמתכם.
אם מאסתם בחוגי כושר קרבי המתיימרים להכין ליחידות אלו, ואתם מבקשים חברת הכשרה מבודחת ארש תשים אתכם על הפסגה, מקומכם איתנו

מצטיין מסלול - אתם הבאים בתור !

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם. מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מארבע אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע הפועלים ימים כלילות תוך הרמוניה מושלמת על מנת להוליד ולפתח קורס הכשרה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, כמפורט להלן 

  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.
שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגובהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

הפכו גם אתם למצטייני מסלול ביחידת עלית

 

לשריון מקומכם באימון הקרוב בצוות הפועל באיזורכם הזינו פרטים בטופס שלפניכם או חייגו 055-5695624 ורכזינו יעלו מולכם בהקדם עם הסבר מלא וקביעת אימון ללא עלות בהקדם

כי הניצחון דורש הכנה מוקדמת – אדרנלין כושר קרבי 

מצטיין מסלול יחידת דובדבן

בתמונה בוגרי אדרנלין ( אחד מצטיין מסלול ) סוף מסלול יחידת דובדבן 

מצטיין מסלול יחידת דובדבן

בתמונה בוגרי אדרנלין ( אחד מצטיין מסלול ) סוף מסלול יחידת דובדבן 

אולי יעניין אתכם
טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים

טיפים ליחטיות צנחנים : במאמר זה סיקור מלא על גיבוש יחטיות צנחנים כולל טיפים מצד המגבשים על מנת להנגיש לכם את צורת ההתנהלות המתבקשת והדרך להימצא מתאים לחטיבת הקומנדו דרך גיבוש זה

קרא עוד »

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן