מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סיירת חרוב איך מתקבלים המדריך המלא

שמי הוא ש' בוגר סיירת חרוב וכחלק מתפקדי הרבים ביחידה שירתתי כלוחם ומדאג צוות לוחמים, מדריך קרב מגע, ראש מדור לחימה ואיש קבע.

כבוגר אדרנלין כושר קרבי התבקשתי לכתוב למענכם מאמר המסקר את היחידה, ערוצי הקבלה אליה ואת הדגשים שיעניקו לכם יתרון חסר תקדים על פני אחרים. 

קראו היטב ותצברו ידע איתו תמקסמו את הליך הכנתכפם ליחידה משום שידע הוא כוח, בהצלחה.

חטיבת כפיר - סיירת חרוב קריטריונים

ראשית נכיר מהם הקריטריונים היבשים בהם תתבקשו לעמוד על מנת לזכות בזימון לגיבוש יחטיות כפיר ( גיבוש חרוב / גיבוש לוטר )

א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.

  • אין מגבלת ראיה כל עוד אתם עומדים על הפרופיל המתבקש
  • סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה

ב. דפ"ר 50 ומעלה

  • במידה וישנו דפ"ר נמוך מכך ניתן להגיש ערעור ולבצע מבחן דפ"ר נוסף

חרוב ערוצי קבלה

לאחר שתעמדו בשני הנתונים האישיים המתבקשים של סיירת חרוב תאתר אתכם לכוחותיה באמצעות שני ערוצי קבלה אותם נעלה ולפי סדרם הכנולוגי

ערוץ ראשון – יחטיות כפיר ( ערוץ עקרי )

שבוע לאחר הגיוס לחטיבת כפיר תיתנן לכם האפשרות לצאת לגיבוש היחטיות של החטיבה העונה לשם גיבוש חרוב/ גיבוש לוטר אשר ממיין לשתי יחידות קצה כאשר הראשונה הנה יחידת חרוב והשניה יחידת הלוט"ר.

גיבוש חרוב / לוטר הינו גיבוש המתקיים בבאח כפיר ( מחנה בקעות ומחנה פלס) ומונה שלושה ימים שיחלו ביום שני בשעות אחרה"צ המאוחרות בו תבצעו שלל תכנים פזיים, מנטליים, מחשבתיים ודינמים אשר יביאו את כלל המועמדים לנקודות שבירה אגרסיביות וזו במטרה לנתח בכם שישה אלמנטים כאשר השניים המובילים שבהם הם יציבות ומגמת שיפור.

שבוע לאחר מכן ביום ראשון יתבצע מסדר דמעות ובו תאותרו מי זכה הלעפיל לסיירת חרוב, מי ללוטר ומי ישרת בגדודי חטיבת כפיר.

ערוץ קבלה שני – ראיונות

אפשרות ראשונה : מדובר בשלב המתבצע לאחר המיונים הבאים: 

 

לשלב זה תגיעו לאחר מעבר יום סיירת וגיבוש של אחת מהיחידות המופיעות לעיל אותו תסיימו עד הסוף בתוצאת "לא עבר"
שבוע לאחר מכן כלל המסיימים יקבלו זימון לשבוע ראיונות ליחידת הלוט"ר, עוקץ, יהל"ם, ימ"ס, רוכש והגדסרים המפוארים בהם תבחרו לפי שכלול כלל הנתונים ממועד הגיבוש ואלו אותם תייצגו בפני המראיינים השונים. 

חשוב לציין כי נכון לרגעים אלו ממש חרוב מוגדרת כחלק מהגדסרים החטיבתיים ובמידה ולא תעפילו לאחת מהיחידות המיוחדות אותם מנינו הרגע לפניכם ליחידה תהיה זכות לשים את ידה עליכם.

אפשרות שניה : ערוץ הזהה לקודמו רק שאותו תבצעו לאחר שנפלטתם מקורס טייס, חובלים, צוללות או מאחת מסיירות העלית ( סיירת מטכל, שייטת 13, שלדג ויחידת 669 )
כחלק מהיחידות הממיינות תעמוד עוקץ עם מספר הקצאות בודדות אותן תעניק למתאימים ביותר.

דגשים שעליכם להכיר

  • את התשובות משבוע ראיונות תקבלו בשבועיים לאחריו דרך הודעת sms מטעם מיטב
גיבוש לוטר חרוב

גיבוש חרוב / גיבוש לוטר – המובל ע"י מגבשי היחידות ומדאגיות מפקחות – צולם ע"י עדי אלבס

גיבוש חרוב מבט מבפנים

לאחר שקראתם על כלל ערוצי הקבלה ליחידת הלוטר השלב הבא הוא להבין איך הם מתקיימים בפועל וזו נעשה תחת סיקור חוויות בוגר אדרנלין שהתקבל ליחידה במועד האחרון ודרך הערוץ המשמעותי שלה הלא הוא גיבוש חרוב / לוטר

מגבש : אתם רצים לשק המונח לפניכם על מנת להקיף אותו מימין לשמאל ולחזור לפי סדרי הגעה על קו הזינוק.
בוגר אדרנלין : מיד לאחר הסבר ענייני זה וללא כל הכנה מוקדמת מצאנו את עצמנו מוזנקים לעשרים וחמישה מקצים שלמים אליהם יצאנו לפי זמני מנוחה שנקבעו ע"י המקום הרביעי מבנינו, כאשר כלל היו לנו לא יותר מעשר שניות מנוחה בן הזנקה להזנקה וזו עד מקצה מסויים שאת הסיבה לכך והכלים להתמודדות מולה תרכשו כחלק ממועדי אדרנלין כושר קרבי

מגבש: לומר בקול את מספרכם האישי והמקום אליו הגעתם.
בוגר : ושוב חוזר חלילה, ברגע שהרביעי צעק את מספרו יצאנו למקצה נוסף בעוד חלק מאיתנו היו עדיין בשלבי חזרה מהקצה הקודם והוא שהמשיך וגרם לחצי מהצוות לפרוש בצורה עצמאית ולהבין כי את גיבוש לוטר לא יסיימו עד סופו.

מגבש: התרגיל הסתיים, צאו למנוחה של שמונה דקות בסיומם תחזרו לקו ההזנקה לתרגיל נוסף
בוגר : הם הכינו אותנו מראש לפקודה שהגיע מיד לאחר מכן, אימוני השגרה של אדרנלין כושר קרבי שעלו ברמתם על גיבושי היחטיות של צה"ל, קל וחומר ימי הסימולציה, סאגות מנכל אדרנלין והמייסד שהעניק ערך מוסף שאין אחד שיכול לו.

הוא קיצר את זמני המנוחה לשישים שניות וזו על מנת לוודא שכולם הספיקו לשתות מים כדי להחזיר אותנו לקו הזינוק ולהורות לנו לבצע את אותו התרגיל רק שהפעם למול זמני מנוחה קצרים במיוחד שגרמו לחצי מהמועמדים לפרוש במקום.

מגבש :  מספר 26 אתה נעמד עשרה צעדים מאחורי כולם כדי להעניק להם את האפשרות לחטוף ממך את מקומך בצוות
בוגר : יכולתם לחתוך בסכין את המתח שהוא יצר ע"י אותו משפט מכוון מטרה, כולם התעוררו ונכנסו לדריכות מלאה רק שהפעם ובשונה ממקצים קודמים הם לא כיוונו למקום הראשון כי אם עלי,

איך מתמודדים למול מהלך שכזה, מהם הכלים בהם השתמשתי עוד בדקות הראשונות על מנת לפתור נקודת שבירה זו ואיך יצרתי חסם מנטלי מאותו מקצה ועד לסוף הגיבוש כדי שאתקבל לסיירת חרוב, הכנסו לקורס ההכשרה ( הכנה לצבא ) של אדרנלין ליחידות העלית הצהליות והיחשפו

מגבש : אל תדאגו חברים, עוד לא אמרנו נואש, מספר 26 מרגע זה ואילך אתה תזנק חמש עשרה מקצים מטרים מאחורי כולם.
בוגר: ואגיע ראשון המגבש
מגבש: נחיה ונראה

יחידת חרוב קווים מנחים

על מנת להעפיל מגיבוש היחידה אל שורתיה בפועל עליכם להכיר מספר קווים מנחים שיעניקו לכם יתרון יוצא דופן על כלל המתגבשים שלצידכם כאשר שניים מהם בחרנו לחשוף למענכם כבר היום בעוד את השאר נעניק למשתתפי אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכנה לצבא הייעודי ליחידות עלית אותו יעברו תחתינו 

1.יציבות

כמי שמבקשים להגיע ליחידה עליכם להכיר כי מדובר במסלול קשה מנשוא בו תדרשו לשקף רף יכולות גבוה ויציב עוד בתחילת דרככם בבאח כפיר, טירונות המכין ולבנות המקצועות שאחריהם וזו תוך הידיעה שכדי לעמוד בקריטיונים של היחידה עליכם יהיה להשתפר תוך כדי תנועה ולמקסם את רך יכולתיכם בכל שלב אליו תכנסו. 

איך הדבר בא לידי ביטוי : כפי שזה עתה קראתם בשלבי המיון של מערך יחידות העלית אנו נעשה הכל על מנת להוציא אתכם מאיזון וזו במטרה להכיר עד כמה קרי רוח ויציבים אתם מסוגלים להיות, בעוד שסגל ההדרכה ינסה לתעתע בכם בכל דרך אפשרית ובמטרה לפגוע במיקומכם הצוולתי עליכם מנגד תוטל האחריות לפרות את הגבולות של עצמכם ולצד אלו להמשיך ולשמור על יציבות חסרת פשרות במקומות הראשונים על קו הזינוק בכל תרגיל באשר הוא. 

כך תעידו כי מדובר באנשים בעלי חוסן מנטלי יוצא מן הכלל שמתנהלים מתוך שכל ולא רגש.

קו מנחה שני – הסתגלות 

מדובר בגיבוש שמגיע לבחון את יכולות ההסתגלות של מועמדיו ובאמצכות מצבי קיצון שיתבטאו בשעות שינה קצרות במיוחד, עבודה מלא לתוך הלילה ובסך שעות בלתי נתפס, תרגילים מורכבים בהם תתבקשו לשקף יכולות פיזיות גבוהות, יצירתיות וחשיבה מחות לקופסא, וורבליות ופיקודיות ואלו תוך שמירה על רך יכולות מקסימלי אליו תתבקשו להסתגל. 

דפוס עבודה יציב למול סביבת עבודה משתנה בו יעמדו רק מי שיצליחו להתסגל לשינויים שבה וללא יוצא מן הכלל.

איך הדבר בא לידי ביטוי : קריטיונים אלו יזההו בכם עוד משלבי הטירונות המוקדמים בהם תפגינו יכולות עמידה ושיפור גבוהים מכלל המועמדים שלמולכם בכך שתצטיינו בכלל תכני ההכשרה אותם תחצו מבינהם קליעה, תכני לחימה וקרב מגע, שדאות וכיוצא באלו כאשר המטרה היא להמשיך להשתפר ולהתמקסם בעוד אחרים ישאבו אחורה ויפלו תחת העומס. 

לאור העובדה כי מדובר בסיירת חדשה יחסית, אנשים בעלי יכולת זו  יבחרו לשרת בתפקידי המפתח של היחידה אותם יאתרו עוד בשלבי הכשרתם המוקדמת בבאח,  לכן מי מכם שיעפיל אליה שיכיר שמדובר באינספור אפשרויות התפתחות מהירות, מגוונות וייחודיות שביחידות אחרות לא תזכו להם.

איך מתקבלים לסיירת חרוב

על מנת להכין את עצמכם ליחידה שכזו ולפי הקווים המנחים אותם ציינתי תתבקשו להצטרף להליך הכשרה יעודי להכנה ליחידות העלית, המיונים המשתנים אותם תדרשו לעבור בהצלחה ולבנות הכשרה המסלול המנפות עד לטקס הסיכה המיוחל שבסופו.

משכך רק מסלול הדוגל במקצועיות ובנוי מלבנות הכנה זהות ליחידות החוד יעניק לכם את מבוקשם.

קורס הכנה ליחידות עלית – אדרנלין כושר קרבי

 

לבנת הכשרה ראשונה : הכנת בסיס
ביצוע תוכניות אימון שבועיות שוטפות אותם יובילו הצוות המקצועי וסגל ההדרכה בחברת אדרנלין כושר קרבי בהם יתקיימו אימוני חוץ שגרתיים, חדר כושר ותפריטי תזונה ובשילוב תוכניות עצמאיות ייעודיות לשלבי מיונכם על מנת לבנות יכולות פיזיות גבוהות שיהוו הבסיס לשאר השלבים המתקרבים.

חשוב לציין – כבר משלב זה תעמדו ברמת היכולות הגבוהות ביותר מבין כלל המלשבים בארץ, שיעניקו לכם את היכולות להתגבר עליהם ולצלוח את המיונים בקלילות, אך מבחינתנו זה עדיין לא מספיק.

לבנת הכשרה שניה  : סאגות מיקצעויות
לאחר בניית בסיס מוצק וחזק אתם תכנסו לשלב המקצועות של אדרנלין כושר קרבי בו תעבדו תחת אנשי המקצוע המומחים בתחומם מענפי הספורט, התזונה, הפסיכולוגיה וההדרכות הביטחוניות ובהם תרכשו יכולות טכניקה גבוהות, חוסן נפשי בלתי ניתן לעצירה ואלו בליווי הרצאות, סדרות וסדנאות שיעניקו לכם מסוגלות שאין למשל”ב אחר בישראל.

לבנת הכשרה שלישית : ימי שיא
ימי דמה מדויקים בשיתוף פעולה מצד יחידות העלית המדוברות אשר יגיעו
על מנת לבצע למענכם סימולציות דמה מדויקות לפי המפרט הבא

1.סימולציית יום סיירות
2.סדרות גיבושים בצוותים ייעודים לגיבוש טייס, חובלים וצוללות,
יחטיות וגיבוש צנחנים.

ימים אלו יתבצעו תוך ניתוח פרטני והענקת משוב אישי
ומשתכלל בעזרת *טכנולוגיה מתקדמת* וידי אדם אותם פיתחנו במהלך העשור אחרון וזו
אותה צהל מאמץ ברגעים אלו למיוניו עי האגף הרביעי של החברה עליו תוכלו לקרוא בדף האודות

לבנת הכשרה  רביעית : צוותים יעודיים
עבודה בצוותים ייעודים חודשים ספורים לפני הגיבושים תחת מגבשי היחידות המיוחדות הפעילים תוך התאמת מלאה של כלל יכולות המועמד לאופי היחידה המתבקשת והגדלת תוך עמידה באחוזי המעבר הגבוהים מכל.

לבנת הכשרה חמישית : הכנת מסלול
לאחר מעבר גיבוש ועמידה במבחן התוצאה יחל המועמד הליך הכנה לשלבי המסלול המפרכים בהם יעבור, סדנאות ניווט, תכני לחימה ותוכניות “מכין” אותם יבצע בשלבי הניפויים של סיירות העלית, חטיבת הקומנדו והגדסרים החטיבתים הנחשבים

חשוב להכיר : ליווי קפדני מלא 
מערך הסטטיסטיקה: מרגע הקבלה ועד לסיום הקורס ינותחו משתתפיה תוכנית תחת אגף הסטטיסטיקה וההסתברות וזו תחת פיתוח מערכת טכנולוגית חסרת תקדים שפותחה בעשור האחרון ולה אחוזי ההתאמה הגבוהים מכל
לאחר שחרור: שילוב בוגרי אדרנלין במערך הקבע, השב”ס, “השירות”, וקורסי הכנה ליחידות הקצה של משטרת ישראל.

קורס הכנה לצבא ( יחידות עלית )

אם הכרתם כי לסיירת חרוב יתקבלו רק מי שהטמיע בעצמו את המשפט " הניצחון דורש הכנה מוקדמת" ואתם מוכנים להקריב הכל על מנת להעפיל אליה ואפשרויות התפתחות שבאמתחתה

אם אתם מבינים כי אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכנה לצבא ( יחידות עלית )היחידה שלה היכולת להביא אתכם אל היעד בבטחה, מקומכם איתנו 

אדרנלין כושר קרבי – קורס הכנה לשירות משמועתי ביחידות עלית מחכה רק לכם עם אימון התאמה ( נסיון ) ללא עלות בטופס שלמולכם.

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן