מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

גבעתיים כושר קרבי

אייקון אדרנלין כושר קרבי לבן

 גבעתיים סיקור צוות 

אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכשרות הבלעדית להכנה לשירות משמעותי ביחידות עלית הצהליות אשר פועלת בפריסה ארצית ולה צוותי פעולה ייעודים לפי מטרות המלשבים ברחבי הארץ ובפרט צוות הכושר הקרבי בגבעתיים

צוות גבעתיים אשר פועל במתכונת קורס הכשרה יוקרתי המבוסס על מסלול הכשרת הלוחם של יחידות החוד הצהליות תוך ביצוע ניתוח פרטני לצורכי התאמת מועמדינו ליחידות אליהן כיוונו ואלו במתכונת עבודה אשר פורצת דרך המשלבת  יד אדם וטכנולוגיה מתקדמת אשר מביאים את מועמדינו לאחוזי ההתאמה וההצלחה הגבוהים מכל להגשת מטורתיהם האישיות 

מהו הליך הכשרה והכנה אותו יעברו חניכי גבעתיים

כחלק ממסלול הכשרה ייעודי זה עוברים משתתפינו שלוש לבנות מסלול ושש תתי לבנות לפי יכולות המועמד ושלבי מיוניו המתבטאים בנקודות הבאות :

  • אימוני קצה שגרתיים

  • תוכנות אימונים שטח וחדר כושר מבוקרים

  • תפריטי תזונה

  • סדנאות העשרה כגון : לחימה / ניווטים / הכנה לראיונות

  • ימי סימולציה מדויקים לכלל מיוני הקצה של היחידות המיוחדות הצהליות

  • חשיפה לדרגי מפתח בצה"ל תוך טיפול בירוקרטי מקיף בענייני מועמדינו

  • ליווי מהליך הגיוס ועד לקורסי ההכשרה לגופי הביטחון הישראלים שלאחריו.

דברי מדריך הצוות

מדובר בצוות אשר נוסד בשיתוף פעולה מצד מרכז ההכנה לצהל של עריית גבעתיים ואדרנלין כושר קרבי לפני מספר שנים לו הייתי שותף

בתפקידי אני קצין הכשרות ביחידת השייטת ומגבש' במיל אשר נטל על עצמו להעניק מענה שלא היה קיים קודם לכן המתבט בהליך הכנה מקצועי ובלעדי למערך יחידות הקצה הצהליות וזו באמצעות קורס אותו הרכבנו עשרות אנשי מקצוע מובילים בתחומם,מגבשי יחידות העלית, אנשי הסייבר הצהליים, מומחי ענפי הספורט השונים ופסיכולוגים מוסמכים שבחרו לשלב ידיים על מנת להביא שיטת עבודה שתבטיח את מעבר חניכנו ובפרט חניכי מצוות גבעתיים את המיונים הקדם צהליים, שלבי טירונות המכין של היחידות המיוחדות, טקס סוף המסלול המיוחל, קורסי הפיקוד והקצונה שאחריהם ועד לשחרורם בפועל וכניסתם למערך גופי הביטחון הישראלים. 

גבעתיים כושר קרבי - הגשת מועמדות

אם אתם מהעיר גבעתיים ובוער בכם שירות מאתגר וחוצה גבולות ביחידות החוד הצהליות וזו לצד מסלול ההכשרה הבלעדי להכנה ליחידות החוד הצהליות אשר הוכתרת ע"י גורמים בכירים בצה"ל כיצירת אומנות, הזינו פרטים ורכזנו יחזרו אליכם בהקדם.

לתיאום אימון קבלה ללא עלות חייגו 058-7071724 או השאירו פרטים 

גבעתיים כושר קרבי - שו"ת

ברוכים הבאים לעמוד הייעודי של צוות בת ים – על מנת להגיש מועמדות עליכם להזין את פרטיכם האישים בטופס שלפניכם או לחלופין  לחייג למספר 0587071724 כאשר מיד לאחר מכן יעלו למולכם רכזי אדרנלין למען מתן הסבר מלא ומפורט על מערך ההכשרה תוך תיאום אימון התאמה ללא עלות בסופו תצטרפו לפעילות הצוות.

מהו בדיוק אימון "התאמה" – עברו לשאלה הבאה והיחשפו.

 

 

לאדרנלין אימון התאמה ( נסיון ) בודד כאשר בסופו תקבע זכאות הצטרפותכם לחברה, בשונה מחוגי הכנה מוכרים אנו לא נקבל כל אחד וזו במטרה לשמור על כוח אדם איכותי ורף הצלחה העולה על גדר הרגיל. 

אימון התאמה ( נסיון ) הסבר מלא   : לאחר הגעתם לאימון ההתאמה בפועל וסיומו בהצלחה, יודיע מדריך הצוות תחתיו פעלתם בסופו של האימון המדובר האם ניחנתם בפוטנציאל להתקבל ולשרת ביחידת עלית, כאשר לצד בשורה זו יחתם הליך הצטרפותכם לחברת אדרנלין וקורס ההכנה הבלעדי בארץ לשירות ביחידות העלית הצהליות המחויב לאחוזי ההצלחה הגבוהים בענף.

מדובר במעטפת הכשרה ממוקדת וייחודית אשר תטמיע במועמד ארגז כלים באמצעותו ידלג מעל המיונים הקדם צהליים בקלילות, יוביל את לבנות המסלול הכשרת הלוחם שאחריהם ויתברג לתפקידי המפתח של יחידתו, כאשר כל אלו ישיג  באמצעות מפרט השירותים הבאים :   

– אימוני כושר קרבי תחת לצד מדריך צוות וסרגל מאמצים מבוקר 
– תוכניות / אימוני ח"כ בליווי אישי
– ליווי תזונאי מלא 
– ימי דמה, סדנאות שטח וגיבושים צהליים 
– סאגות התמקצעות בהם ירכשו המועמדים כלים אקסקלוסיבים
– סדרות העשרה מנטליות ופסיכולוגיות 
– סדנאות לחימה, תכני מסלול ועוד

כאשר כל אלו בעלות סמלית בלבד אותה נפרט בשיחת תיאום אימון הקבלה ( נסיון )

בוגרי צוות זה התקבלו לקורס טייס, חובלים צוללות, ארבעת סיירות העלית, חטיבת העוז, יחידת רפאים, היחידות המיוחדות ( עוקץ, ימ"ס לוטר רוכש ) וסיירות החי"ר כאחד. 

מבחן התוצאה לא טועה חברים יקרים, כיום אנו חברת ההכנה לצבא היחידה המכשירה לשירות מסוג זה – שירות במערך המיוחד של צבא ההגנה לישראל.
( הכנה למיונים הקדם צהליים, הכנה ללבנות המסלול במהלך השירות, הכנה לגופים הביטחון והשמה לאחר שחרור )
כאשר בהישג ידנו אחוזי ההצלחה וההגשמה הגבוהים מכל, במספרים מדויקים – רק בשני מועדי הגיוס האחרונים העפילו מעל מאתיים בוגרים ליחידות החוד הצהליות וללא אחזי נפילה כלל.

חשוב לציין  : מספרים מדויקים המשקפים מעל עשור פעילות ניתן למצוא בעמוד הבית

אתם מבקשים שירות ביחידות אשר מחפשות את הלוחמים הטובים ביותר, הכינו את עצמכם לצד הטובים ביותר !

הניצחון דורש הכנה מוקדמת – אדרנלין

מה מייחד את אדרנלין – בשונה מחוגי ההכנה לצבא האחרים העושים עבודה נהדרת בתחומם, אדרנלין כושר קרבי הנה חברת הכשרות יוקרתית אשר פיתחה קורס הכנה מבודל  המובל ע"י שני קווים מנחים

א. כוח אדם
ב. מקצועיות

כאשר ההבדל הניכר הוא מערכת עבודה משומנת הפועלת בשלושה מישורים, ולפי המפרט הבא:

א. מבחני קבלה, וועדות נדחה
ב. שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים להתאמת המועמד
ג. אישור פעילות מוסדר למול שלושה גורמים ממשלתיים

כאשר פירוט מלא של נקודות אלו ניתן לקרוא בעמו

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן