מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

פתח תקווה כושר קרבי

אייקון אדרנלין כושר קרבי לבן

סיקור צוות פתח תקווה

אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכשרות הביטחוניות וההכנה לצבא הגדולה בישראל להכנת מלשבים  מכלל גזרות האוכלוסיה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות לה צוותי הכשרה ייעודיים הממוקמים בפריסה ארצית כאשר את הדגש בעמוד זה נעניק לצוות הבלעדי הפועל בעיר פתח תקווה.

מדובר בצוות כושר קרבי הפועל בצורה ייחודית תחת ארבע מדורי הכשרה יחודיים במינם שהקימו למענו שיטת פעולה משתכלל העונה לכלל המיונים הצהליים המתבטא בקורס הכנה ממוקד לו שישה שלבים בהן ירכשו מועמדינו ארגז הכלים יוצא דופן שיעניק להם התבדלות ועמידה בכלל הקריטריונים אותם יבקשו למצוא מגבשי מערך יחידות הקצה הצהליות.

מהו הליך ההכנה לצבא אותו תעברו תחת אדרנלין כושר קרבי
  • אימוני קצה שבועיים בבקרת מאמן הצוות האישי
  • תוכנות חדרי כושר ואימוני שטח עצמאים
  • תפריטי תזונה מותאמים בעת הצורך
  • סדנאות למידה (לחימה / ניווטים / הכנה לראיונות)
  • מי סימולציה לכלל מיוני הקצה של היחידות המיוחדות הצהליות ולפי מועדיהם
  • מענה מלא בפן הבריוקרטי לעניין בעיות מול מיטב ולשכת הגיוס
  • ליווי מלא של חברת אדרנלין מהליך הגיוס ועד לקורסי ההכשרה לגופי הביטחון הישראלים שלאחריו.
  •  
  • הכנה למבחנים הפסיכוטכנים ( צו ראשון / ירפ"א א' / מר"י )
דברי מדריך צוות פתח תקווה

מדובר בצוות בו השתתפתי בעודי מלש"ב שכיוון להעפיל לחטיבת העוז וזו ביצעתי בהצלחה יתרה.

צוות אותו אני מוביל תחת ארגז הכלים הייעודי והמקצועי של חברת אדרנלין אליה אני קרוב בכל מעודי כמי שעומד כאחד מבוגריה והיום זוכה לסגור מעגל ולהכשיר את הגל הבא של לוחמי סיירות העלית והיחידות המיוחדות.

צוות הפועל לפי קווי ההשקפה של הבכירים העומדים בראשנו ובוגרינו שהיום מובלים את יחידות החוד במפקצים, מפקדי מגמה, קציני הכשרות ואף סגני יחידות. 

ואם הגעתם עד הלום אתם כנראה מבקשים להפוך לחלק מהם, חלק מאיתנו, חלק מאדרנלין כושר קרבי.

פתח תקווה כושר קרבי - הגשת מועמדות

אם אתם מהעיר פתח תקווה ותמיד ביקשתם גוף הכנה לצבא ממוקד ואקסקלוסיבי שלו היכולת להתחייב לכם לשירות מאתר וחוצה גבולות במערך יחידות העלית של צה"ל.

אם אתם מבקשים התייחסות פרטנית ואינדיבידואלית תוך ניתוח מלא ומתן נקודות לשיפור ושימור עצמאיות ואלו לצד סרגל מאמצים מבוקר ושיטת עבודה שעד היום עומדת בראש הפירמידה ולה אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, הזינו פרטים בטופס שלפניכם ורכזנו יעלו למולכם עוד היום לתיאום אימון ניסיון ללא עלות

לתיאום אימון קבלה ללא עלות חייגו 058-7071724 או השאירו פרטים 

פתח תקווה כושר קרבי - שו'ת

על מנת להגיש מועמדות לצוות פתח תקווה הפועל בפארק הגדול, עליכם להזין את פרטיכם האישיים בעמוד שלפניכם או  לחייג למספר 0587071724 כאשר מיד לאחר מכן יעלו למולכם רכזי אדרנלין בשיחת פ]לאפון ובה תקבלו הסבר מלא ופרטני לעניין הליך ההצטרפות, קורס ההכשרה ותנאי התשלום, כאשר מיד בסיומה יתאמו למענכם אימון נסיון ( התאמה ) ללא עלות 

אימון נסיון – אימון התאמה, כאשר מטרתו איתור מועמדים ראויים לקורס ההכשרה הבלעדי בישראל להכנה ושירות ביחידות העלית הצהליות וגופי הביטחון שלאחר שירות.

פרקטיקה : מיד בסיום האימון האמור תתבשרו ע"י מדריך הצוות, במידה ותמצאו מתאימים, על מועד כניסתכם בפועל אל הקורס, לבנות ההכשרה אותן תעברו והליכי המיון המתקרבים לעניינכם. 

יש לציין כי בשונה מחוגי הכנה לצבא הפועלים בשעות אחה"צ, אדרנלין שומרת לעצמה את הזכות לבחור את מועמדיה בקפידה, לכן חשוב להכיר כי לא כל מועמד אשר יגיש מועמדות יזכה להתקבל לשורותינו

מדובר במעטפת הכשרה ממוקדת וייחודית אשר תטמיע במועמד ארגז כלים באמצעותו ידלג מעל המיונים הקדם צהליים בקלילות, יוביל את לבנות המסלול הכשרת הלוחם שאחריהם ויתברג לתפקידי המפתח של יחידתו, כאשר כל אלו ישיג  באמצעות מפרט השירותים הבאים :   

– אימוני כושר קרבי יעודיים ע"י מדריכים מוסמכים ובוגרי יחידות עלית
– תוכניות / אימוני ח"כ בליווי אינדבידואלי
– ליווי תזונאי מלא ע"י אנשי מקצוע  
– ימי דמה, סדנאות שטח וגיבושים צהליים בשיתוף מערך החוד הצהלי 
– סאגות התמקצעות בהם ירכשו המועמדים כלים אקסקלוסיבים
– סדרות העשרה מנטליות ופסיכולוגיות 
– סדנאות לחימה, תכני מסלול ועוד

כאשר כל אלו בעלות סמלית בלבד אותה נפרט בשיחת תיאום אימון הקבלה ( נסיון )

מדובר בצוות לו אחוזי הצלחה חסרי תקדים אשר מועמדיו שברו את תקרת הזכוכית של העיר והעפילו לפסגות חדשות, כאשר אלו משרתים כיום בתפקדי מפתח ביחידות הבאות :

1.  סיירות ( מטכל, שייטת, שלדג ויחידת 669)
2. חטיבת הקומנדו
3. יחידת רפאים
4. היחידות המיוחדות ( עוקץ, ימס,  לוטר ורוכש )
5. סיירות החי"ר כאחד.

כיום אנו חברת ההכנה לצבא היחידה המכשירה לשירות מסוג זה – שירות במערך המיוחד של צה"ל וגופי הביטחון שלאחר שירות ( שבכ, יממ גידעונים, שב"ס )
כאשר בהישג ידנו אחוזי ההצלחה וההגשמה הגבוהים מכל, מספרים מדויקים – רק בשני מועדי הגיוס האחרונים העפילו מעל מאתיים בוגרים ליחידות החוד הצהליות וללא אחזי נפילה כלל, כאשר אומדנים מלאים ניתן למצוא בעמוד הבית.

 

מה ההבדל בן אדרנלין לחוגי הכנה לצבא עירוניים –  בשונה מחוגי ההכנה לצבא האחרים העושים עבודה נהדרת בתחומם, אדרנלין כושר קרבי הנה חברת הכשרות יוקרתית אשר פיתחה קורס הכנה מבודל  המובל ע"י שני קווים מנחים

א. כוח אדם
ב. מקצועיות

כאשר ההבדל הניכר הוא מערכת עבודה משומנת הפועלת בשלושה מישורים, ולפי המפרט הבא:

א. מבחני קבלה, וועדות נדחה
ב. שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים להתאמת המועמד
ג. אישור פעילות מוסדר למול שלושה גורמים ממשלתיים

כאשר פירוט מלא של נקודות אלו ניתן לקרוא בעמו

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן